دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۹:۴۷
۰ نفر

گروه شهری: شهردار تهران سه شنبه 11 اردیبهشت پس از حضوردر مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری،خانه موزه استاد شهید مرتضی مطهری را افتتاح می کند.

به گزارش همشهری، تعداد کارگران نمونه شهرداری تهران  550 نفر است که براساس  معیارهای تخصصی و ارزشی توسط واحدهای مختلف شهرداری انتخاب شده اند.
بنا براین گزارش، علاوه براینکه  در سال 85 با تاکید شهردار تهران، نظارت بر پیمانکاران شهرداری افزایش یافته و آنان موظف شده اند برای تمامی کارگران خود حساب جاری در شعب تعاونی اعتباری شهر افتتاح کرده و حقوق آنان را به موقع پرداخت کنند قراراست عضویت کارگران قراردادی شهرداری تهران به رسمی تبدیل شود که براین اساس جلسات همفکری و مشورتی متعددی نیزبا نمایندگان کارگری واحدهای شهرداری تهران تشکیل خواهد شد.
این گزارش می افزاید: منزل شهید مرتضی مطهری نیزکه امروزآماده بهره برداری عموم خواهدشد، با حمایت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با هدف شناساندن شخصیت این استاد اندیشمند و معرفی آثار وی به نسل جوان افتتاح می شود. همچنین در این خانه موزه‌، تمامی آثار استاد به همراه تصاویر مختلف از زندگی وی در فضای زندگی ایشان به نمایش در‌می‌آید.
کد خبر 20894

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز