جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

سازمان ملل با ابراز نگرانی شدید از اعمال محدودیت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، اعلام کرد که این محدودیت‌ها می‌تواند بر ساکنان این منطقه تأثیر بسیار ناگواری داشته باشد.

غزه

به گزارش ایسنا، رژیم صهیونیستی از اواخر‌ماه فوریه محدودیت‌های جدیدی را بر تردد اشخاص و عبور کالا به نوار غزه اعمال کرده است و همچنان تنها گذرگاه تجاری نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی، یعنی گذرگاه کرم ابو سالم را بسته نگه داشته است. جیمز روالی، مسئول امور انسانی سازمان ملل با هشدار نسبت به تبعات و عواقب این اعمال محدودیت‌ها خاطرنشان کرد:

این اقدامات می‌تواند تأثیرات خطرناکی روی ساکنان نوار غزه به‌دنبال داشته باشد و باعث اتمام ذخایر کالاهای اساسی و تضعیف فرصت‌های معیشتی و حقوق بسیاری از ساکنان غزه شود. روالی تصریح کرد: درصورت تداوم این وضعیت، شاهد آثار و تبعات خطرناکی بر زندگی ساکنان غزه خواهیم بود. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، سازمان ملل از رژیم صهیونیستی خواسته است تا نهایت تلاش خود را برای خویشتنداری و رعایت قوانین بین‌المللی به‌کار بگیرد و از مجازات گروهی و دیگر کارهایی که می‌تواند تأثیر منفی روی ساکنان نوار غزه داشته باشد، خودداری کند.

کد خبر 208750
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز