همشهری آنلاین: رژیم صهیونیستی در چارچوب توطئه های خود برای تغییر هویت اسلامی و بافت جمعیتی قدس طرح جدیدی برای شهرک های صهیونیست نشین اعلام کرد.

توطئه جدید رژیم صهیونیستی برای تغییر هویت قدس

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از قدس، اوری آرییل وزیر مسکن رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد در چارچوب سیاست شهرک سازی 50 واحد مسکونی جدید در قدس شرقی را به نجات یافتگان از هولوکاست اختصاص داده است.

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری فرانسه از قدس، وزارت مسکن رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی طرحی را به منظور احداث واحدهای مسکونی جدید در قدس و مناطق اطراف آن تهیه کرده است به طوری که این واحدها برای سکونت افراد سالخورده ونجات یافته از هولوکاست ساخته می شود .

رژیم صهیونیستی همواره با ادعای هولوکاست و کشتار یهودیان در طول جنگ جهانی دوم به دست ارتش آلمان نازی، استفاده تبلیغاتی کرده و طرح های اشغال گرانه خود را توسعه داده است.

بر پایه این گزارش ، وزارت مسکن رژیم صهیونیستی تا کنون بیش از 100 واحد مسکونی را برای اقامت افراد سالخورده ونجات یافته از هولوکاست در قدس شرقی احداث کرده است.

رژیم صهیونیستی سال 1967 شرق بیت المقدس را اشغال و قدس را پایتخت ابدی ویگانه خود معرفی کرد وساخت وساز در بخش شرقی آن را امری عادی می داند.

این در حالی است که فلسطینی ها شرق بیت المقدس (قدس شرقی) را پایتخت دولت آتی خود دانسته وشهرک سازی در بخش شرقی این شهر را محکوم می کنند.

کد خبر 208190
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز