سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۵:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت ای‌او‌ال در ادامه گسترش فعالیت‌های اینترنتی و تبلیغاتی شرکت‌های آمریکایی، اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت جدیدی در هند کرده است تا از این پس کاربران آسیایی را از طریق آن پشتیبانی کند.

شرکت ای‌او‌ال که در چند سال اخیر قصد گسترش فعالیت‌هایش را در کشورهای مختلف داشته، به همین منظور در اروپا نیز سایتی را راه‌اندازی کرده تا بتواند با کاربران اروپایی ارتباط سریعتری پیدا کند و درآمد بیشتری کسب کنند.

سایت جدید در هند در آدرس www.AOL.in به زبان انگلیسی است و می‌تواند مورد استفاده کلیه کاربران آسیایی قرار گیرد.

سایت جدید سرویس‌های ای‌میل رایگان، سرویس جستجوی اینترنتی (با استفاده از تکنولوژی گوگل) ، اخبار و کانال‌های سرگرمی نظیر بالیوود، کریکت و ...  را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هند با 1.1 میلیارد نفر جمعیت پس از چین به عنوان بزرگترین جمعیت در حال رشد از منظر تکنولوژی است و به همین دلیل شرکتهای بزرگ کامپیوتری و اینترنتی قصد دارند با سرمایه‌گذاری در این کشور، آینده خود را تضمین کنند.

 هند اکنون وضعیتی مشابه با چین در 5 سال قبل را دارا است و شرکت‌هایی که از قافله بازار چین عقب ماندند، سعی دارند با سرمایه‌گذاری سریع‌تر در هند، از این بازار بزرگ جدید بهره‌ای ببرند.

ای‌او‌ال تاکنون سایت‌هایی به زبانهای مختلف راه‌اندازی کرده است که از جمله آنها می‌توان به فرانسه، آلمان، هلند، اتریش و .... اشاره کرد. پنج درصد سهام  ای‌او‌ال متعلق به گوگل و مابقی آن متعلق به شرکت تایم وارنر است.

Rasouli@Hamshahri.org 

کد خبر 20809

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز