سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۲۰:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین - محمد رسولی: قراردادن یک کلیپ برای در اختیار گذاشتن گوش بر روی سایت یوتیوب موجب شد سر و صدای زیادی در آمریکا بپا شود.

جان فیتزجرالد، جوان بیست ساله اهل ماساچوست که با پدر ناتوان خود زندگی می‌کند، بیکار است و همدمی برای مصاحبت ندارد. به همین دلیل با تهیه یک کلیپ کوتاه، با بیان وضعیت خود اعلام کرده که حاضر است گوش خود را در اختیار تمام کسانی قرار دهد که حاضر به صحبت با او هستند.

وی هم‌چنین شماره تماس خود را نیز اعلام کرده است تا هر کسی که علاقمند است با او تماس گرفته و درد دل کند. پس از قرار داده شدن این کلیپ ویدیویی بر روی سایت یوتیوب، و تنها با گذشت 3 روز، 5000 تماس تلفنی و پیام کوتاه به سمت تلفن همراه او روانه شده به نحوی که او در این سه روز صرفا به جوابگویی به آنها پرداخته  و کل تعطیلات آخر هفته را مشغول بوده است.

او که نتوانسته است تمام تماس‌ها را جوابگو باشد، پس از قطع شدن به تک تک آنها زنگ زده و جوابگوی آنها شده است ولی این سخاوتمندی مشکل جدیدی را برای او آفریده است زیرا شرکت T-Mobile که سرویس‌دهنده تلفن همراه اوست از روز پیش برای او هزینه محسوب کرده است.(این شرکت در تعطیلات آخر هفته دقایقی را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا رایگان از آن استفاده کنند ولی این زمان برای یان پایان یافته و میبایست مابقی هزینه را بپردازد).

او در مقابل این هزینه جدید گفته در آن زمان متوجه نبودم چه کاری انجام می‌دهم و فقط به صحبت کردن با افراد مختلف می‌پرداختم ولی اکنون باید بگویم که دیگر نمی‌توانم به آنها زنگ بزنم و فقط می‌توانم منتظر تماس آنها باشم.

جان که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته اعلام کرده است که برای من که مادر ندارم این موهبت بزرگی است که با افراد بسیاری صحبت کنم و آنها با من همدردی کنند.

Rasouli@Hamshahri.org

کد خبر 20430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز