همشهری آنلاین: آخرین تمرین تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا برای رویارویی با تیم گالاتاسرای ترکیه، امروز (دوشنبه) در زمین ورزشگاه ˈاینونوˈ در شهر استانبول و با حضورˈخوزه مورینیوˈ سرمربی پرتغالی تیم رئال مادرید برگزار شد.

رئال مادرید

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌‌های فوتبال گالاتاسرای ترکیه و رئال مادرید اسپانیا از دور برگشت مرحله یک‌ چهارم نهایی پیکارهای لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب (سه شنبه) در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌‌شود.

گالاتاسرای که در بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید، شکست سختی را با نتیجه 3 بر صفر متحمل شده‌ است، امید چندانی به صعود به مرحله بعد ندارد.

خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید، 21 بازیکن را با خود به ترکیه آورده است که چهار نفر از این 21 بازیکن به نام های

دیه گو لوپز، آدان، کاسیاس و خسوس، دروازه بان هستند.

کاکا بازیکن برزیلی تیم رئال مادرید به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو که در بازی شنبه شب رئال مقابل لوانته گریبانگیرش شد، شانس حضور در بازی سه شنبه شب تیمش در ترکیه مقابل گالاتاسرای را از دست خواهد داد و سرخیو راموس و ژاوی آلونسو هم به دلیل محرومیت در این بازی، قادر به همراهی رئال نخواهند بود.

کاروان باشگاه مادریدی، یکشنبه شب وارد شهر استانبول ترکیه شد و فردا (سه شنبه) در بازی برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرماانان اروپا میهمان گالاتاسرای خواهد بود.

فهرست بازیکنان رئال در سفر به ترکیه شامل کاسیاس، دیه گو لوپز، آدان و خسوس (دروازه بانان)، واران، په په، کوئنترائو، مارسلو، آربلوا، آلبیول و ناچو (مدافعان)، خدیرا، اوزیل، اسین، مودریچ، کایه خون و دی ماریا (بازیکنان خط میانی) و کریس رونالدو، کریم بن زما، ایگواین و موراتا (مهاجمان) است.

کد خبر 208024
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز