همشهری آنلاین: دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی بایرمونیخ در برابر یونتوس و تساوی بارسلونا و پاری سن ژرمن همراه شد.

buffon

به گزارش ایرنا، در نخستین بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال بایرن مونیخ در ورزشگاه مملو از تماشاگر آلیانس آرنا میزبان یوونتوس ایتالیا بود که این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

آلابا در همان دقیقه نخست موفق شد دروازه تیم ایتالیایی را باز کند، در ادامه نیز بایرن بازی را بسیار هجومی ادامه داد و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یوونتوس خلق کرد که با بی‌دقتی مهاجمان توپ‌ها به گل تبدیل نشد و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود باواریایی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه 63 توماس مولر گل دوم بایرن را به ثمر رساند تا خیال بایرنی‌ها کمی آسوده‌تر شود. در نهایت نیز این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود بایرن به پایان رسید.

بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه 21 فروردین در ورزشگاه خانگی یووه برگزار خواهد شد.

در دیگر بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خود پارک دِ پرنس میزبان بارسلونای اسپانیا بود که این بازی 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.

در نیمه اول و در دقیقه 38 این لیونل مسی بود که گل اول این دیدار را برای بارسلونا به ثمر رساند و پس از زدن گل جای خود را به سسک فابرگاس داد. نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به سود بارسا به پایان رسید.

در دقیقه 80 زلاتان ابراهیموویچ موفق شد روی صحنه‌ای مشکوک به آفساید بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه 89 بارسلونا توسط ژاوی و از روی نقطه پنالتی موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. اما در دقیقه 93 متوئیدی موفق شد امید را به اردوی پاری سن ژرمن بازگرداند و بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت نیز بازی با همین نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.

در این بازی دیوید بکام نیز تا دقیقه 70 برای پاریسی‌ها بازی کرد.

بازی برگشت این دو تیم نیز چهارشنبه 21 فروردین در ورزشگاه نیو کمپ برگزار می‌شود.

کد خبر 207095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز