همشهری آنلاین: معاون عملیات پلیس راه کشور با تشریح 6 تصادف مهم دیروز گفت: در تصادفات مهم 14 فروردین 20 تن کشته و 17 نفر دیگر مجروح شدند.

تصادف

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح تصادفات مهم دیروز (چهارشنبه) اظهار داشت: ساعت 1:25 بامداد چهارشنبه یک دستگاه پژو پارس و وانت در کیلومتر 25 جاده فرعی خرامه در استان فارس با یکدیگر تصادف کردند. در این تصادف 6 نفر کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند. کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ وانت را علت این حادثه اعلام کردند.

وی افزود: در دومین تصادف ساعت 6:30 چهارشنبه یک دستگاه پژو 405 با نیسان پاترول در کیلومتر 27 جاده خواف - تایباد با یکدیگر تصادف کردند که در این حادثه6 نفر کشته و یک نفر دیگر مجروح شد. انحراف به چپ پاترول علت این تصادف بود.در سومین تصادف نیز ساعت 17:40 دو دستگاه پژو پارس و پیکان در کیلومتر 49 جاده طبس - ده محمد با یکدیگر تصادف کرده که در جریان آن 5 نفر مجروح شدند. عدم رعایت فاصله طولی از سوی پژو علت این حادثه بود.

معاون عملیات پلیس راه کشور ادامه داد: ساعت 18:10 چهارشنبه یک مورد واژگونی پژو 405 در کیلومتر 25 محور فرعی آب پری در استان مازندران به پلیس اطلاع داده شد که در جریان این حادثه 3 نفر کشته و 3 نفر دیگر مجروح شدند. کارشناسان پلیس راه تخطی ازسرعت مطمئنه را علت این حادثه اعلام کردند. همچنین واژگونی یک سواری پراید در کیلومتر 15 روستای افچنگ در استان خراسان رضوی دو کشته و دو مجروح بر جای گذاشت. تخطی از سرعت مطمئنه علت این تصادف بود.

سرهنگ اسفندیاری افزود: در آخرین تصادف نیز ساعت 21:45 دو دستگاه سواری پژو و پراید در کیلومتر 100 محور چارک - فارسیان در استان هرمزگان با یکدیگر تصادف کرده که در جریان آن 3 نفر کشته و 4 نفر دیگر مجروح شدند. انحراف به چپ پراید علت این تصادف بود.

کد خبر 207263
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز