همشهری آنلاین: دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن با انتقاد از مسئولان ورزش گفت: با توجه به شرایط موجود در هیچ رقابت ملی و انفرادی از جمله بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا شرکت نخواهم کرد.

حدادی

احسان حدادی، دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن که بدون موافقت شورای برون مرزی برای شرکت در مسابقات گرند پریکس راهی آمریکا شده است در گفتگو با مهر در خصوص شرایط کنونی خود اظهار داشت: هم اکنون در ایالت ویرجینیای آمریکا مشغول تمرین هستم. البته فعلا برنامه خاصی ندارم و هر روز تمرینات پرفشاری را سپری می کنم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا و جهان در پاسخ به این سوال که چه زمانی در آمریکا مسابقه می‌دهید؟ افزود: اولین مسابقه‌ام 24 ماه می(سوم خرداد)در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که چه پرتابگرانی در این مسابقه حضور پیدا می‌کنند اما با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی این شهر، احتمالا ورزشکاران برتر جهان برای بهبود رکوردهای خود در آن حضور پیدا خواهند کرد.

وی با گلایه و انتقاد شدید از مسئولان ورزش کشور ادامه داد: تمام هزینه‌های این سفر با خودم بوده است و تا زمانی که تمام پول‌هایم پرداخت نشود در هیچ کدامیک از رقابت‌های ملی شرکت نمی‌کنم. اگر هم در آمریکا مشغول تمرین هستم تنها بخاطر باشگاه پرسپولیس است وگرنه درهیچ رقابتی به صورت انفرادی حضور پیدا نمی‌کنم.

حدادی گفت: با نام پرسپولیس در مسابقات دیاموند لیگ که قرار است یکم ماه جون(یازده خرداد) در آمریکا پیگیری شود، شرکت می کنم. البته با این شرایط در هیچ رقابت ملی و انفرادی از جمله بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا شرکت نخواهم کرد.

 

کد خبر 207140
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز