همشهری آنلاین: نمایندگان دو ومیدانی جانبازان و معلولین در نخستین روز رقابت های بین المللی امارات ˈ فزاءˈ موفق به کسب چهار مدال طلا و نقره شدند.

دو میدانی

به گزارش ایرنا، مسابقات دوومیدانی معلولین ˈفزاءˈ در دبی پیگیری می‌شود و نمایندگان کشورمان یکشنبه  در نخستین روز رقابت های خود موفق به کسب چهار مدال (دو طلا و دو نقره) شدند.

براساس این گزارش، دو نماینده کشورمان ˈمهدی اصغریˈ و ˈعبدالنبی نواصرˈ در کلاس‌های F42 و F44 ماده پرتاب وزنه با ثبت رکوردهای 13 متر و 13 سانتی متر و 12 متر و 70 سانتی متر به ترتیب مدال های طلا و نقره این ماده را کسب کردند.

همچنین در رقابت‌های ماده پرتاب وزنه کلاس ادغامی F58 و F57 که با حضور 12 ورزشکار برگزار شد، ˈمهدی مرادیˈ با پرتابی به طول 13 متر و 13 سانتی متر به نشان نقره دست یافت و ˈمحمدعلی ملکپورˈ نیز در رقابت‌های همین ماده که در کلاس ادغامی F56 و F55، با حضور 9 ورزشکار برگزار شد، با ثبت رکورد هشت متر و 67سانتی متر به عنوان چهارمی بسنده کرد. این ماده تخصصی ملکپور نبود.

ˈاحمد اجاقلوˈ نیز در ماده دو موفق به کسب دومین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها شد.

بدین ترتیب نخستین روز مسابقات بین المللی ˈفزاءˈ امارات که با حضور نمایندگان 33 کشور پیگیری می‌شود، برای نمایندگان کشورمان با کسب چهار مدال همراه بود.

رقابت‌های بین المللی دوومیدانی معلولین امارات به منظور کسب سهمیه ورودی رقابت‌های جهانی است که مردادماه سال آینده در لیون فرانسه برگزار خواهد شد.

تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین کشورمان 11 سهمیه ورودی این رقابت‌ها را در بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن به دست آورده و امیدوار است در رقابت‌های امارات حداقل 6سهمیه دیگر نیز کسب کند.

تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین با 11 ورزشکار و سه همراه در این مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 206172
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز