همشهری آنلاین: یحیی گل محمدی همچنان تاکید دارد اگر مهدوی کیا با او صحبت نمی‌کرد به تمرین‌های پرسپولیس برنمی‌گشت.

ایسنا نوشت: یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط کنونی این تیم پس از کسب نخستین برد در سال جدید، دیدار برابر داماش در جام حذفی و حرف و حدیث‌های پیش آمده پس از خداحافظی مهدوی کیا صحبت کرد.

  • بازی شما با داماش در چمن مصنوعی خواهد بود. برای بازی در این زمین برنامه خاصی دارید؟

بله ما یک بازی تدارکاتی در یک زمین چمن مصنوعی انجام دادیم و در روزهای آینده هم دو تمرین دیگر در چنین زمینی خواهیم داشت. فکر نمی‌کنم زمین رشت برای ما مشکل ساز شود. حداقل صاف است و مثل برخی زمین‌های دیگر از جمله قم و بندرعباس پستی و بلندی ندارد. در آن زمین‌ها اذیت شدیم اما کیفیت چمن مصنوعی از آن زمین‌ها بهتر است. امیدوارم داماش را در این زمین ببریم.

  • بعد از خداحافظی مهدوی کیا و استعفای شما در برنامه 90 حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمد.

بعد از آن شب همه اتفاقاتی که افتاد در جهت اتحاد و همدلی تیم بود. خیلی‌ها می‌خواستند از این مساله سوء استفاده کنند و تیم را به حاشیه بکشانند که با درایت خود مهدی و مدیریت باشگاه توانستیم مساله را جوری هدایت کنیم که به همدلی تیم ختم شود و این اتفاق خوبی بود. من از اول هم حسن نیت داشتم، حالا شاید بعضی‌ها تعبیر دیگری داشتند. اما آدمی نیستم که بخواهم دروغ بگویم یا کار غیراخلاقی انجام دهم یا کاری کنم که به نفع فرد دیگری نباشد. هر کاری کرده‌ام اول برای مصلحت تیم و بعد شأن و منزلت خود مهدی بوده است. نیتم همین بوده و ممکن است بعضی‌ها برداشت متفاوتی داشته باشند. با این حال خود مهدی و بازیکنان می‌دانند که این اتفاقات به نفع تیم شد.

  •  البته آن شب کمی هم احساساتی شده بودید.

نه، واقعا اگر مهدی بعد از آن حرف‌ها به من زنگ نمی‌زد به تمرین برنمی‌گشتم. برای من رفاقت خیلی بیشتر از اینها ارزش دارد اما یک موضوع را نباید فراموش کنیم و آن هم منافع و مصلحت باشگاه بزرگ پرسپولیس است. نمی‌توانیم خیلی راحت با احساسات هواداران بازی کنیم. همیشه خودمان را بدهکار این مردم و هواداران می‌دانیم و هر تصمیمی هم که گرفته می‌شود در جهت منافع باشگاه و برای خوشحالی هواداران است.

کد خبر 206991
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز