همشهری آنلانی: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت : با توجه به عملکرد بسیارخوب یحیی گل محمدی در این تیم تا زمانی که در پرسپولیس باشم در خدمت او خواهم بود.

رویانیان

محمد رویانیان درگفت وگو با ایرنا افزود: دربحث خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس کارهای لازم انجام شده و تنها اقدام سازمان خصوصی سازی باقی مانده که این تصمیم اجرایی شود.

وی ادامه داد: قرار بود در ماه پایانی سال گذشته باشگاه پرسپولیس خصوصی شود، اما این اتفاق رخ نداد و امیدوارم هرچه سریعتر این تصمیم اجرایی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، گفت: رئیس جمهوری در رابطه با این مساله دستورات لازم را صادر کرده اند و پس از ایشان وزیر اقتصاد و وزیر ورزش هم کمک لازم را به ما کرده‌اند.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم چرا این مساله تا این حد به طول کشیده است و از سازمان خصوصی سازی می‌خواهم به صورت جدی بحث خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس را جدی بگیرد.

وی اظهارکرد: اگراین اقدام بزرگ صورت گیردبه طور حتم هواداران بی‌شمار ما خوشحال خواهند شد و این آغاز تحول اساسی در باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

رویانیان خاطرنشان کرد: برای سرخابی‌ها دو راه باقی مانده است، یا دولت از هر دو باشگاه حمایت 100 درصدی کند و تمام نیازهای آنها را برطرف کند که انجام این مساله کمی سخت است و راه دیگر خصوصی سازی است زیرا با این کار مشکلات باشگاه برطرف می‌شود.

گل محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره با کرانچار برای فصل آینده، گفت : واقعا با این مربی برای فصل آینده هیچ مذاکره‌ای نکرده‌ام. یحیی گل محمدی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم است و خوشبحتانه او هر روز هم با تجربه‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم اگر پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود، باید او را به عنوان یکی از بهترین مربیان این فصل معرفی کنیم. او از مربیان با شخصیت فوتبال کشور است و رضایت کامل از وی دارم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، گفت: خوشبختانه با آمدن گل محمدی تیم ما وضعیت بهتری پیدا کرده و بازیکنان نیزشرایط خوبی دارند. زمانی که مقام معظم رهبری در صحبت‌های شان بر دانش و نیروی انسانی داخل کشور تاکید کردند مطمئن باشید ما از ایشان اطاعت می‌کنیم.

رویانیان افزود: در دوران حضورم در پرسپولیس چهار سرمربی را دیده‌ام، اما فکرمی کنم با هیچ یک از آنها حتی دنیزلی که بسیار دوستش داشتم به راحتی گل محمدی نبودم و با او روز‌های بسیار خوبی را پشت سرگذاشتم.

وی ادامه داد: از زمانی که گل محمدی به تیم آمد، تیم را بهتر می‌فهمم و حس بهتری نسبت به هم داریم. در گذشته با هیچ یک از مربیان چنین رابطه‌ای نداشتم و گل محمدی قلب من را خوشحال کرد. مطمئن باشید تا زمانی که در پرسپولیس هستم در خدمت یحیی گل محمدی نیز خواهم بود و اگر ما از ابتدا چنین نتایجی را می‌گرفتیم امروز جایگاه بهتری در جدول داشتیم.

با جدیت پیگیر شکایت ژوزه هستم

رویانیان درخصوص شکایت مانوئل ژوزه ازباشگاه پرسپولیس، گفت: پیش ازاینکه او از ما شکایت کند ما این کار را کرده‌ایم، زیرا این مربی تیم را ترک کرده است.

وی ادامه داد: هواداران مطمئن باشند ما پیگیر این مساله خواهیم بود و تا حد امکان از حق باشگاه پرسپولیس دفاع خواهیم کرد.

رویانیان خاطرنشان کرد: آرزو داشتم سال نو را بارفتارهای ارزشی وحرفه‌ای آغاز کنم اما زمانی که در رشت بودم مصاحبه‌ای بر علیه تیم شد و خواستند ما را بکوبند. متاسفانه کار درستی صورت نگرفت و برای اینکه بازیکنان و هواداران بدانند تیم صاحب دارد پاسخ این افراد را دادم.

وی تاکید کرد: متاسفانه بعضی افراد هر کاری که ارزشی نبود را انجام دادند و به همین دلیل هیچ گلایه‌ای از هواداران داماش ندارم زیرا عده خاصی خط دهی کرده بودند.

 مهدوی کیا درس بزرگی به فوتبال ایران داد

رویانیان با تمجید از حضور مهدی مهدوی کیا در دیدار تیم های پرسپولیس و داماش با وجود فوت مادرش گفت: مهدوی کیا با این حرکت خود درس بزرگی به فوتبال ایران داد و ثابت کرد تا چه حد باشخصیت و حرفه‌ای است.

وی تاکید کرد: این بازیکن به پرسپولیس عشق می‌ورزد و هدیه ماندگاری که به هواداران پرسپولیس با این کار زیبای خود داد برای همیشه ماندگار می‌شود.

کد خبر 207980
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز