همشهری آنلاین: علی کریمی که بعد از مدت‌ها مصدومیت در بازی با پیکان به نیمکت پرسپولیس برگشته بود، مورد استقبال هواداران این تیم قرار گرفت.

پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در چارچوب هفته سی و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در این مسابقه علی کریمی بعد از مدت‌ها مصدومیت به فهرست پرسپولیس بازگشه و البته با نظر یحیی گل‌محمدی نیمکت نشین بود. مهدی مهدوی‌کیا هم از روی سکوها این مسابقه را تماشا کرد.

  • محسن بنگر بعد از چند هفته محرومیت در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت.
  • کمتر از 20 هوادار پیکان در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که به محض دیدن فیروز کریمی به تشویق او پرداختند. سرمربی پیکان هم با حرکات عجیب به ابراز احساسات هواداران تیمش پاسخ داد.
  • میلاد زنیدپور، جلال کاملی مفرد و ایمان مبعلی قبل از شروع مسابقه به سمت یحیی گل‌محمدی رفتند و با سرمربی پرسپولیس خوش و بش کردند. در طرف دیگر محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی و امیرحسین فشنگچی از سرمربی پیکان رخصت گرفتند.
  • یحیی گل‌محمدی پس از ورود به زمین قصد داشت روی نیمکت سمت چپ (نیمکت تیم میزبان) بنشنید ولی با راهنمایی سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس متوجه شد که تیمش در این مسابقه میهمان است و باید بر خلاف مسابقات دیگر روی نیمکت تیم میهمان بنشیند.
  • علی کریمی کاپیتان پرسپولیس از دقیقه 17 به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد. هواداران مجددا کریمی را بعد از دریافت گل اول بازی تشویق کردند.
  • بازیکنان تیم فوتبال پیکان در نیمه دوم با چند دقیقه تاخیر وارد زمین شدند تا بازیکنان پرسپولیس و داوران مسابقه وسط زمین معطل شوند. نکته جالب توجه اینکه بعد از ورود بازیکنان پیکان به زمین، فیروز کریمی و اعضای کادر فنی پیکان هم از وسط زمین به سمت نیمکت حرکت کردند. کریمی در میانه میدان برای چند ثانیه مکث کرد و محمد نوری و کریم انصاری‌فرد بازیکنان پرسپولیس را با صحبت‌هایش به خنده انداخت!
کد خبر 206868
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز