همشهری آنلاین: سپاهان اصفهان در یکی از پرهیجان‌ترین بازی‌های یک سال اخیر توانست در ضربات پنالتی استقلال را حذف کند.

سپاهان

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، استقلال و سپاهان به مصاف هم رفتند. در این بازی که چیزی کمتر از فینال نداشت دو تیم پا به پای هم بازی کردند اما این خلعتبری بود که در دقیقه 42 روی یک شوت زیبا گل اول بازی را به ثمر رساند. سپاهانی‌ها در شرایطی به گل رسیدند که از دقیقه 25 ده نفره بودند.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که سپاهان ده نفره قصد دفاع داشت اما فرزاد حاتمی در دقیقه 64 و درست چند ثانیه بعد از اخراج خسرو حیدری و ده نفره شدن تیم‌اش گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه دو تیم پایاپای هم بازی کردند و اگر هر کدام از آنها پیروز می‌شد کسی نمی‌توانست این برد را ناحق تصور کند.

به رغم اینکه دو تیم به دلیل باز‌های پیش روی جام ملت‌های آسیا تمایل داشتند در 90 دقیقه بازی تمام شود تا به بازیکنانشان فشاری وارد نشود اما سرنوشت بازی به گونه‌ای رقم خورد که حتی در وقت‌های اضافه نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی به اوج هیجان خود در ضربات پنالتی برسد.

دو تیم زیبا پنالتی‌های خود را نواختند و بازندگان این مصاف دروازه‌بان‌ها بودند که همه حرکت‌هایشان درست در جهت مخالف توپ بود تا اینکه استقلال در ضربه چهارم توپ را به صادقی سپرد و ضربه این بازیکن آسمان را شکافت. سپاهانی‌ها در ضربه پنجم توپ را به جمشیدی سپردند که فقط برای نواختن این ضربه در ثانیه‌های پایانی به بازی آمد اما او نیز با ضربه‌ای کم جان،ر حمتی را صاحب توپ کرد.

ضربه ششم استقلال را رحمتی به بیرون زد و بعد از وی محسن ایرانژاد پشت توپ ایستاد که رحمتی با دفع این توپ اشتباه خود را جبران کرد.

هفتمین پنالتی استقلالی‌ها را اینبار فرزاد حاتمی خراب کرد تا کردان در طول این ماراتن پنالتی یک توپ را گرفته باشد و در نهایت میلان سوشاک با گل کردن آخرین ضربه، تیم‌اش را به فینال رساند.

اکنون استقلال حذف شده از جام حذفی و سپاهان فینالیست باید با بدنی خسته به مصاف حریفان عرب خود در جام باشگاه‌های آسیا بروند و این در شرایطی است که بازی دوم نیمه‌نهایی بین پرسپولیس و داماش هفته آینده برگزار خواهد شد.

در این بازی، علیرضا فغانی داور مسابقه به آرش برهانی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و خسرو حیدری از استقلال و محمدرضا خلعتبری و بلکو از سپاهان کارت زرد نشان داد.

فرشید طالبی مدافع سپاهان در دقیقه 25 به دلیل خطایی که روی آرش برهانی از استقلال انجام داد کارت قرمز دریافت کرد و از میدان اخراج شد.

خسرو حیدری بازیکن استقلال نیز در دقیقه 62 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. استقلال بلافاصله بعد از اخراج حیدری گلزنی کرد.

کد خبر 206718
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز