همشهری آنلاین: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با صدور اطلاعیه‌ای گفت: کتاب «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» هیچ‌گونه مجوزی از سوی اداره کل امور کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نکرده لذا انتشار آن فاقد وجاهت قانونی است.

حماسه سیاسی حماسه اقتصادی

به گزارش ایسنا، روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبر انتشار کتاب با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» پاسخ داد.

در پی انتشار خبر تألیف کتاب «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» توسط علیرضا مفتخری مظاهری در برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های اطلاع رسانی، روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، کتابی با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی»، هیچ‌گونه مجوزی از سوی اداره کل امور کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نکرده، لذا انتشار آن فاقد وجاهت قانونی است. در پایان انتظار می‌رود محققین و علاقه‌مندان در این حوزه قبل از اطلاع‌رسانی آثار خود نسبت به کسب مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام کنند.[اینفوگرافیک؛ «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»؛ پیام نوروزى رهبری ]

این کتاب با کار و تلاش شبانه‌روزی مهندس علیرضا مفتخری مظاهری در ایام نوروز در 220 صفحه با قطع رقعی به چاپ رسید که شامل هفت فصل است.

کتاب مذکور با هدف جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید به عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی تهیه و تنظیم گردیده که به عنوان نخستین کتاب با موضوع حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی در سال 1392 شناخته می‌شود.

کد خبر 206666
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز