گروه اجتماعی‌: با حمایت سازمان ملی جوانان، 2 طرح، در راستای آموزش مهارت‌های زندگی به زوج‌های جوان اجرا می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان ملی جوانان، طرح ملی آموزش مهارت‌های زندگی برای زوج‌های دانشجو از تاریخ 27 فروردین‌ماه آغاز شده و تا 8 اردیبهشت در مشهد مقدس اجرا شد.

این طرح با همکاری اداره ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سازمان ملی جوانان اجرا می‌شود و در قالب آن، پنج کاروان متشکل از 700 زوج دانشجو ضمن زیارت حرم مقدس امام‌رضا(ع)، کلاس‌هایی را جهت آموزش مهارت‌های زندگی می‌گذرانند و در پایان این دوره پنج روزه بسته‌های آموزشی مهارت‌های زندگی را دریافت کردند.

همچنین طرح ملی آموزش زوج‌های جوان، با عنوان «خانه‌های آسمانی» با همکاری سازمان ملی جوانان و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد از تاریخ 27 فروردین ماه آغاز شده و تا 17 اردیبهشت اجرا می‌شود و طی آن سلسله همایش‌های فرهنگی و آموزشی برای 578 زوج جوان برگزار می‌شود.

راه‌های کسب آرامش روانی، بهداشت، تربیت فرزند، آسیب‌شناسی خانواده، کلید واژه‌های خوشبختی، احکام، خانواده در قرآن، تفاهم، شیوه‌های ارتباط صحیح، خانواده مطلوب از دیدگاه اسلام، روانشناسی زن و مرد و مشاوره حضوری از جمله عناوین کارگاه‌های آموزشی این طرح است.

کد خبر 20659

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز