همشهری آنلاین: جانشین فرمانده پلیس راه با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: ترافیک در خروجی‌های شهر مقدس مشهد و اصفهان به تهران نیمه سنگین است.

مهر نوشت: سرهنگ پرویز سیاح البرزی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های کشور تا ساعت 13:30 اظهار داشت: ترافیک در محور اصفهان به تهران و خروجی‌های شهر مقدس مشهد به چناران و تربت حیدریه نیمه سنگین است که پیش‌بینی می‌کنیم این بار تا ساعتی دیگر افزایش یابد. همچنین محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه نیز دارای ترافیک نیمه سنگین است که با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی و یک طرفه شدن جاده، ترافیک تا ساعتی دیگر کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: ترافیک در محوربروجن به لردگان در استان چهارمحال و بختیاری نیز نیمه سنگین است. ضمن اینکه تمامی محورهای استان قزوین از جمله قزوین- رشت،قزوین- زنجان و قزوین کرج دارای بار ترافیکی نیمه سنگین است.

به گفته جانشین فرمانده پلیس راه طی 24 ساعت گذشته عدم توجه به جلو28.8 ، تخطی از سرعت مطمئنه 23.3، عدم رعایت حق تقدم 9.2 ، انحراف به چپ 21.5 و خستگی و خواب آلودگی 6.7 مهمترین علل تصادفات بوده است. بر این اساس 32 درصد از تصادفات مربوط به واژگونی خودروها بوده و 6 درصد نیز مربوط به برخورد با عابرین پیاده بوده است.

کد خبر 206576
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز