سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا از ساعت 21:05 به مصاف کویت رفت و در نیمه اول با گل مسعود شجاعی به پیروزی رسید

shojaee

مسعود شجاعی در دقیقه 45 برای ایران گلزنی کرد. رضا قوچان نژاد نیز در وقت های تلف شده نیمه اول یک گل دیگر زد که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد.

کویت در دقایق ابتدایی مسابقه چند حمله خطرناک بر روی دروازه ایران انجام دادند که احمدی به خوبی ضربات بازیکنان کویتی را مهار کرد. از دقیقه 25 به بعد تیم ایران حملات بیشتری را بر روی دروازه کویت انجام داد. داور کره‌ای در نیمه اول این بازی به مسعود شجاعی از ایران کارت زرد نشان داد.

نیمه دوم

شروع نیمه دوم بازهم با حملاتی کویتی ها آغاز شد و آنها به دنبال جبران گل خورده بودند که در دقیقه 75 این دیدار حرکت مهاجم کویت تا داخل محوطه جریمه جواد نکونام را وادار به خطا کرد که داور کره ای این بازی نقطه پنالتی را نشان داد و در دقیقه 76 این ضربه به گل تبدیل شد تا بازی دوباره از نو شروع شود و مردان کی روش که فرصت های مناسبی را از دست داده بودند تحت فشار بیشتری قرار بگیرند.

بعد از این گل کویتی ها فشار بیشتری را روی دروازه ایران بوجود آوردند و به دنبال رسیدن به پیروزی در خانه بودند. بااین حال ایران روی حرکات اشکان دژاگه چند بار تا درون محوطه جریمه حریف پیش رفت اما نتوانست در این محوطه کار تاثیرگذاری انجام دهد. در پنج دقیقه پایانی بازهم ایران تیم برتر میدان بود اما نتوانست از این برتری استفاده کند و در نهایت بازی دو تیم با تساوی به پایان رسید. در این دیدار داور کره ای به مسعود شجاعی، مهرداد پولادی و احسان حاجی صفی کارت زرد نشان داد.

ایران درگروه دوم مقدماتی جام ملت‌های آسیا با تیم های کویت، تایلند و لبنان همگروه است.

کد خبر 206323
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز