همشهری آنلاین: بازیکن جدید تیم ملی ایران پس از نخستین حضورش در اردوی این تیم می گوید بازی برای تیم ملی ایران از جهات مختلف به سودش است.

ateshkadeh

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آتشکده در ابتدا گفت: خوشحالم که به تیم ملی دعوت شده‌ام. این اولین باری است که در تیم ملی حضور دارم و احساس خوبی دارم که در کنار ملی پوشان هستم و امیدوارم هفته خوبی را در کنار تیم ملی داشته باشم و تجربه خوبی بدست بیاورم. مطمئن هستم در کنار تیم ملی ایران بودن در آینده برای من بسیار مفید خواهد بود و کمک زیادی در بسیاری از جهات به من خواهد کرد.

وی در ادامه درباره بیوگرافیش گفت: بیست سال سن دارم و تمام زندگی ام در سوئد بوده‌م و اولین تیم من ای اف گوتنبرگ بود و از 16 سالگی در لیگ برتر سوئد بازی کرده ام و پس از ان در 18 سالگی مصدومیت شدیدی داشتم. پس از اتمام قراردادم با این تیم به اوربرو رفتم و هنوز هم در این تیم بازی می کنم.

بازیکن جوان تیم ملی در ادامه به سایت فدراسیون فوتبال گفت: سال گذشته میلادی، کی روش - سرمربی تیم ملی ایران به سوئد آمد و بدون اینکه بدانم، یک بازی من را از نزدیک تماشا کرد و پس از بازی بود که متوجه شده کی روش در استادیوم بوده و از این اتفاق بسیار خوشحال بودم، چرا که کی روش مربی بزرگی است و از طرف دیگر مربی تیم ملی ایران است و پس از بازی با وی صحبت کردم و آن دیدار برایم بسیار به یادماندنی بود.

ویلیام آتشکده در ادامه در خصوص ارتباطش با ملی پوشان و رقابت با هم پستی هایش در تیم ملی برای حضور در ترکیب آن گفت: امیدوارم بتوانم این کار مهم را انجام دهم و خودم را به کادر فنی تیم ملی ثابت کنم. من بی توقع برای تیم ملی کار خواهم کرد و سخت تلاش می کنم تا این اتفاق مهم برایم بیافتد و معتقدم اگر کی روش از بازی من رضایت نداشت من را دعوت نمی کرد و من هم از هیچ تلاشی برای تیم ملی دریغ نخواهم کرد.

وی در پایان در خصوص روزهای آتی که سال نو است، گفت: به همه هموطنانم تبریک می گویم و امیدوارم سال بسیار خوب و روزهای شادی در انتظار همه آنها باشد و البته من و خانواده ام به سنت همه ایرانیان جهان ، سال نو را جشن می گیریم و در کنار هم هستیم.

کد خبر 205892
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز