همشهری آنلاین: امارات عربی متحده میزبان جام جهانی فوتبال نوجوانان درسال 2013 از تیم زیر 17 سال ایران دعوت کرده تا برای انجام دو دیدار تدارکاتی به این کشور سفر کند.

تیم زیر 17 سال ایران

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران با اشاره به آخرین وضعیت این تیم گفت: اردوهای‌مان را طبق برنامه برگزار می‌کنیم و امروز (چهارشنبه) هم دور جدید اردوها در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.

علی دوستی مهر افزود: به دنبال دیدارهای تدارکاتی مناسب و مفید با تیم های خوب جهان هستیم و در این راه کمیته جوانان و فدراسیون فوتبال در حال تلاش هستند.

وی ادامه داد: البته امارات که خودش میزبان جام جهانی است از ما دعوت کرده که به برای انجام دوبازی دوستانه به این کشور برویم که باید ببینیم اوضاع چطورخواهد شد و امیدواریم که این اتفاق رخ بدهد.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران گفت: با توجه به اینکه در جام جهانی به مصاف تیم‌هایی ازکشورهای آمریکای لاتین، آفریقا و اروپا می‌رویم باید برای شبیه سازی با این حریفان هم بازی کنیم.

دوستی مهر ادامه داد: طبق اطلاعات به دست آمده، در بازه زمانی حضور ما در امارات، چند تیم خوب جهان ازجمله تیم زیر 17سال آمریکا نیز درامارات اردو دارندو خیلی خوب است که تدابیری اندیشیده شودکه با یک یا دوتیم از این کشورها هم در امارات بازی کنیم؛ چرا که این کشور میزبان جام جهانی است و شرایط بازی‌های جام جهانی به خوبی برای ما شبیه‌سازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که بهترین های رده زیر 17 سال ایران را به جام جهانی نوجوانان امارات ببریم و در این رقابت ها بدرخشیم.

مسابقه‌های فوتبال جام جهانی نوجوانان زیر 17 سال از 25 مهر تا 17 آبان ماه امسال در کشور امارات برگزار می‌شود.

کد خبر 207180
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز