همشهری آنلاین: عضو فدراسیون فوتبال عراق با اشاره به مذاکرات مسئولان این فدراسیون با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان برای برگزاری دیدار دوستانه دو تیم در بغداد ، گفت: با رد این پیشنهاد از سوی طرف ایرانی ، این دیدار در امارات عربی متحده برگزار می‌شود.

فوتبال ایران عراق

به گزارش ایرنا، ˈیحیی زغیرˈ درگفت وگو با شبکه خبری سومریه عراق ، افزود: این دیدار دوستانه قرار است 27 ماه جاری میلادی (7 اردبیهشت) درامارات عربی متحده برگزار شود.

وی با اشاره به مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری این دیدار دوستانه در بغداد ، اظهار داشت: ایران دوست دارد این دیدار در دبی برگزار شود.

عضو فدراسیون فوتبال عراق افزود: آب و هوای امارات عربی متحده برای آماده سازی بازیکنان ما نیز خوب است و این دیدار دوستانه می‌تواند به آمادگی تیم عراق برای رویارویی با تیم ژاپن در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 برزیل کمک کند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال عراق خواهان انتقال محل برگزاری این دیدار از دوحه به دبی است،افزود: برای انتقال محل برگزاری دیدار تیم فوتبال عراق با ژاپن از دوحه به دبی درصدد انجام مذاکره با فدراسیون بین‌المللی فوتبال ( فیفا ) هستیم.

زغیر تصریح کرد: انتقال این دیدار از دوحه به دبی برای بازیکنان عراقی مفید است.

تیم فوتبال عراق خود را برای دیدار روز چهارم ژوئن( 14 خرداد ) با عمان در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 آماده می‌کند.

 

کد خبر 207791
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز