مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: گردشگران و شهروندانی که بسته گردشگری نوروزی شهرداری تهران را از ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری نوروزی تهیه کنند می‌توانند با ارائه تهران کارت موجود در این بسته‌ها می‌توانند بلیت فیلم سینمایی «حوض نقاشی» را با50 درصد تخفیف خریداری کنند.

سینما

به گزارش "تهران سما" ، بر اساس توافق که بین ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران و حوزه هنری گردشگران و شهروندانی که از خدمات نوروزی تهران کارت بهره می‌برند می‌توانند با ارائه این کارت در هنگام خرید بلیت فیلم حوض نقاشی از پنجاه درصد تخفیف ویژه نوروزی برای تماشای این فیلم بهره‌مند شوند.

تهران‌کارت خدمت گردشگری جدید شهرداری تهران است که از نوروز امسال وارد عرصه خدمات شهری شده‌است و از طریق ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری نوروزی برای گردشگران و شهروندان عرضه می‌شود.

ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری نوروزی شهرداری تهران در بیش از 110 نقطه شهر تهران برپا شده‌اند و بسته‌های گردشگری نوروزی را جهت رفاه حال گردشگران و تهران‌گردان عرضه می‌کنند. در هر یک از این بسته‌های گردشگری 4 تهران‌کارت وجود دارد که با آن می‌توان از خدمات گوناگون رایگان یا همراه با تخفیف نوروزی، از جمله تماشای نصف قیمت فیلم «حوض نقاشی» استفاده کرد.

فیلم «حوض نقاشی» جدیدترین ساخته مازیار میری، کارگردان شناخته‌شده ایرانی از ابتدای فروردین ماه در برنامه اکران نوروزی سینماهای تهران قرار گرفته‌است.

کد خبر 206048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز