همشهری آنلاین: فرودگاه بین‌المللی کیش با 700 پرواز رفت و برگشت، چهارمین فرودگاه پرتردد کشور است.

kish airport

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کیش گفت: از 25 اسفند 91 تا دوم فروردین امسال، بیش از  700 پرواز رفت و برگشت دراین فرودگاه انجام شده است.

آقای قاسم زاد افزود: سازمان فرودگاههای کشور، فرودگاه کیش را با این تعداد پرواز پس از فرودگاههای اهواز، مشهد وشیراز، چهارمین فرودگاه پرتردد کشور انتخاب کرده است.

هم اکنون 10 شرکت هواپیمایی مسافران را با 32 پرواز رفت و برگشت درشبانه روز از شهرهای تهران،شیراز،اصفهان،بندرعباس واهواز و بندرهای دبی وابوظبی به جزیره کیش می‌آورند.

نوروز 91 ( از25 اسفند90 تا 15 فروردین 91) 240 هزار مسافر داخلی وخارجی با بیش از 2هزار پرواز در فرودگاه کیش جابجا شده‌اند.

همچنین سالن ترانزیت جدید فرودگاه بین المللی کیش همزمان با آغاز پروازهای نوروزی به بهره برداری رسید.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کیش گفت: این سالن بخشی از طرح توسعه این فرودگاه است که عملیات نصب دیوارهای شیشه‌ای، کف پوش وتاسیسات بهداشتی آن در 75روز اجرا شد.

قاسم زاده مساحت این سالن را 700 متر مربع اعلام کرد و افزود: این فرودگاه از این پس همزمان 750 مسافر را پذیرش و به سمت پرواز هدایت می‌کند. این سالن بخش پایانی مرحله سوم توسعه فرودگاه کیش است .

درمجموع وسعت سالن‌های ترانزیت یک و دو این فرودگاه به 2هزار متر مربع افزایش یافته است و بدرقه کنندگان از این پس می‌توانند تا لحظه سوارشدن مسافران ، آنان را ببینند.

پیش از این به علت وجود دیوارهای آجری سالن قبلی و قدیمی فرودگاه، این امکان برای مردم فراهم نبود.

کد خبر 206093
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز