همشهری آنلاین: براساس گزارش مرکز اطلاعات و کنترل راه نیروی انتظامی، ترافیک در محورهای هراز، کرج چالوس و ورودی های شهر مقدس مشهد نیمه سنگین است.

راه ها

مهر در این رابطه گزارش داد: محور شمشک به دیزین و تونل به خلخال همچنان به علت بارش برف و کولاک و احتمال سقوط بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.

در استان البرز محور کرج چالوس نیز از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5 و محور هراز از آبعلی تا امامزاده هاشم و در استان گیلان محور رشت قزوین در محدوده رودبار و منجیل ترافیک سنگین است.

در محور آزادراه تهران قم، قم سلفچگان، جاده های قزوین رشت، قزوین زنجان، قزوین کرج و محورهای هراز و کرج چالوس و ورودی‌های شهر مقدس مشهد ترافیک نیمه سنگین است.

در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی نیز بارش خفیف برف اعلام شده است.

همچنین خبرگزاری فارس در این رابطه نوشت: سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: برابر گزارشهای دریافتی درداکثر محورهای استان خراسان شمالی و در استان خراسان رضوی محورهای مشهد چناران و سبزوار به جوین بارش برف اعلام شده است.

وی در ادامه گفت: سایر استانهای کشور از جوی آرام برخوردار است و با توجه به لغزندگی سطح جاده‌های مذکور به رانندگانی که از این مسیرها تردد می‌کنند توصیه می‌کنیم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

کد خبر 205889
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز