همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت : تردد همه خودروها در شهر تهران از امروز- سه شنبه 29 فروردین - تا 17 فروردین 92 آزاد است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه طرح ترافیک و زوج و فرد در تهران برداشته شده است، گفت: شهروندان می توانند بدون نیاز به برچسب طرح ترافیک در سطح شهر تهران تردد کنند.

وی با تاکید براینکه شهروندان در این مدت اعلام شده بهتر است از از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، گفت: در روزهای پایانی سال که شهروندان برای خرید رفت و آمد می کنند، تلاش می کنیم ترافیک را روان و هدایت کنیم.

سرهنگ اسماعیلی افزود: از 17 فروردین از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح بر اساس سنوات قبل، ورود به محدوده طرح ترافیک با برچسب جدید سال 92 اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بعد از پایان تعطیلات، بدون اغماض با ورود خودروهای غیرمجاز در محدوده طرح برخورد می شود، گفت: کنترل خودروها در محدوده طرح، صرفا با برچسب جدید صورت می گیرد.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه ایام عید، تهران خلوت است، افزود: شهروندان قوانین راهنمایی ورانندگی را مانند روزهای قبل رعایت و از سرعت و سبقت غیرمجاز، عبور از چراغ قرمز، حرکات مخاطره ساز و حادثه ساز جدا خودداری کنند.

کد خبر 205806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز