همشهری آنلاین: اداره کل آموزش همگانی ناجا بمنظور آشنایی پلیس با پرسش ها و دغدغه‌های دانش آموزان سراسر کشور طرح ملی "پرسش از پلیس" را برگزار می کند.

گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، اداره کل آموزش همگانی ناجا طی برنامه ریزی های مشخص در سراسر کشور اقدام به برگزاری جلسات پرسش از پلیس در بین دانش آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان نموده است.

براساس این گزارش، مدیر کل آموزش همگانی ناجا در تشریح اهداف اجرای این طرح گفت :آشنا شدن پلیس با پرسش ها ، دغدغه ها و نگرانی های دانش آموزان مهمترین هدف پلیس از این برنامه است.

وی اظهار داشت:ناجا با اجرای این طرح تا حد زیادی از ذهنیات دانش آموزان نسبت به خود آگاه شده و آنها را در برنامه ریزی های آموزشی و مشارکتی بکار می گیرد.

مدیر کل آموزش همگانی ناجا با اشاره به این که این طرح در سراسر کشور انجام می شود، گفت:در مراکز استان ها تعداد12 مدرسه انتخاب و از این مدارس 6 مدرسه راهنمایی و 6 مدرسه دبیرستان مشخص می گردد.

وی افزود:از این تعداد نیز هر یک از این دو مقطع نیز به تفکیک جنسیت، 3 مدرسه دخترانه و 3 مدرسه پسرانه انتخاب شده اند.

سرهنگ امیری گفت:در همین رابطه طی برنامه ریزی استاندارد شده ، کارشناسی بعنوان سخنران در بین دانش آموزان سخنرانی می کند و پس از سخنرانی باتوزیع برگه های سفید بدون ذکر مشخصات از دانش آموزان خواسته می شود هر سوالی که از پلیس دارند بدون در نظر گرفتن ملاحظات بپرسند.

مدیر کل آموزش همگانی اظهار داشت:در پرسش از پلیس سعی شده است فضا کاملا آزاد باشدتا دانش آموزان راحت تر سوالات خود را مطرح نمایند.

امیری یادآوری کرد:این طرح تا نیمه اول اردیبهشت ماه جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 20561

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز