مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی از اجرایی‌شدن طرح زوج و فرد در اطراف حرم امام‌رضا(ع) از فردا (شنبه 26 اسفند) تا 16فروردین خبرداد.

ورود ممنوع پلیس زوج و فرد

سردار بهمن امیری‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حجم ورودی مسافران به مشهدمقدس، با بیان اینکه پلیس‌راه وظیفه سنگینی را در تامین ایمنی جاده‌های استان و جلوگیری از ایجاد ترافیک در شهرهای ورودی استان را بر عهده دارد، گفت: به همین دلیل پیش‌بینی‌های لازم برای حضور گسترده ماموران پلیس‌راه در جاده‌ها و طول مسیر زائران پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با وجود حجم بالای تردد زائران در سال 91، این پلیس توانست رتبه اول را در کاهش تصادفات فوتی بدست آورد.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه در ایام نوروز بر اساس تجارب و پیش‌بینی‌های روزانه 267 هزار تن وارد شهر مشهد می‌شوند، گفت: تامین امنیت تفرجگاه‌ها و مردم اولویت اول پلیس در این ایام است که با افزایش گشت و توان نیروی انسانی در تامین این مهم اقدام می‌شود.

امیری‌مقدم با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در ایام نوروز ازساعت 7 صبح تا 21 شب برای نخستین بار از روز 26 اسفندماه تا 16فروردین ماه سال 92 گفت: ماموران از تردد خودروهای غیرمجاز جلوگیری می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر فروش طرح روزانه در مشهد، گفت: پلیس به شدت با این طرح مخالفت کرده و طرح فروش روزانه انجام نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه برای رفع مشکل پارکینگ و جای پارک خودروها تمهیدات ویژه اندیشیده شده است، گفت: چندین پارکینگ جدید به مجموعه اطراف حرم افزده شده است.

وی از طرح نظارتی پلیس اماکن برای کنترل هتل‌ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: ماموران به طور کامل هتل‌ها و مسافرخانه‌های امنیت مسافران را به صورت شبانه‌روزی تامین می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر تامین امنیت داخل حرم با بیان اینکه تامین امنیت داخل حرم بر عهده آستان قدس‌رضوی است، گفت: با این حال پلیس در زمان لحظه تحویل سال و مراسم سخنرانی مقام‌معظم رهبری طرح ویژه‌ای را در اطراف حرم به اجرا در می‌گذارد.

کد خبر 205392
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز