همشهری آنلاین: فرمانده لشکر زرهی 81 کرمانشاه از دستگیری 3 عضو القاعده طی ماه‌های اخیر در مرزهای غربی کشورمان خبر داد.

تنسیم نوشت: امیر سرتیپ علی حاجی‌لو فرمانده لشکر 81 زرهی کرمانشاه در جمع خبرنگاران از دستگیری 3 نفر از اعضای گروهک تروریستی القاعده طی ماه‌های اخیر در مرزهای کشورمان خبر داد و گفت: این افراد تحویل سازمان‌های مربوطه(وزارت اطلاعات) ‌در داخل کشور شدند.

امیر حاجیلو با بیان اینکه ما بر مرزهایمان کنترل دقیقی داریم، تصریح کرد: ما هر‌گونه حرکتی را که نظام مقدس اسلامی را تهدید کند، با قدرت سرکوب خواهیم کرد.

فرمانده لشگر 81 زرهی کرمانشاه اضافه کرد‌: ما زمانی شاید حتی در حفظ تجهیزاتی که مستشاران خارجی با خود به ایران آورده بودند، مشکل داشتیم اما امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که قاهر 313 و تانک پیشرفته صمصام را می‌سازیم.

وی در پایان با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های خانواده‌های رزمندگان نیروی زمین ارتش در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: ما بر این اساس و در راستای قدردانی از زحمت‌ها و صبوری‌های خانواده‌های رزمندگان نیروی زمینی طرح ساخت منازل 5 هزار مسکونی را در دست داریم که 1000 واحد انشاءالله تا 29 فروردین تحویل خانواده‌ها خواهد شد و سعی می‌کنیم تا پایان سال 92، 4 هزار واحد دیگر را نیز تقدیم این عزیزان بکنیم.

کد خبر 205272
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز