مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت توسعه فصاهای فرهنگی شهر تهران از تکمیل بخش‌های جانبی باغ موزه قصر خبر داد و گفت: استودیو مجهز صدابرداری این مجموعه به همراه دیگر امکانات رفاهی نظیر رستوران تا بهار ۹۲ آماده بهره‌برداری خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین «علی اصغر مونسان» مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های این شرکت گفت: پروژه پانورامای بیت المقدس از سه پانورامای بزرگ دنیا و اولین در خاورمیانه محسوب می‌شود که از نظر حجم، اندازه و تاثیرگذاری منحصر به فرد بوده و به لحاظ استفاده از فن آوری نوین با دیگر پانوراماهای ساخته شده در خاور میانه قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: به منظور ثبت رشادت‌ها و آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با روزهای جنگ و حماسه خرمشهر، زمینی به مساحت ۳ هزار و ۸۴۴ متر مربع در ضلع جنوب شرقی پروژه باغ موزه دفاع مقدس به این موضوع اختصاص یافته است.

مونسان با اشاره به مشخصات پروژه باغ کتاب تهران ادامه داد: باغ کتاب تهران در زمینی به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع و بنایی به وسعت ۵۹ هزار مترمربع در حال احداث است و یک پروژه بی‌همتا است که به عنوان یکی ازنقاط برجسته فعالیت‌های فرهنگی به شمار می‌رود و برای نخستین بار است که شاهد ساخت چنین مجتمع فرهنگی در شهر تهران هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: مجموع فضاهای مرکز تئا‌تر حرفه‌ای خاوران از چند مجموعه فضاهای روباز، سالن‌های نمایش، فضاهای انتظار، فضاهای پشتیبانی، فعالیت‌های آموزشی، جمعی و فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی تشکیل شده است.

کد خبر 205194

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز