مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۰
۰ نفر

گروه شهری: 217پروژه خدماتی، اجتماعی، عمرانی و ترافیکی در مناطق جنوبی شهر تهران نظیر مناطق 14، 15و 16 افتتاح می‌‌شود.

هدف از اجرای این طرح‌ها کاهش فاصله شمال و جنوب، تسهیل ترددها، افزایش سرانه‌های فضای سبز، ورزشی و فرهنگی است.دیروز به همین مناسبت شهرداران مناطق 14، 15 و ‌16 در یک نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه به تشریح اقدامات خود در این‌باره پرداختند.

به گزارش همشهری صفوی شهردار منطقه 15یکی از مهم‌ترین طرح‌های در دست ساخت منطقه 15را ساخت نخستین و بزرگ‌ترین مرکز تئاتر حرفه‌ای کشور اعلام کرد وگفت: ساخت ابنیه این مجموعه به‌طور کامل انجام شده و بخش تجهیزات سالن اصلی این مجموعه با دوهزار نفر گنجایش به همراه چند سالن جانبی نیز به اتمام رسیده است.امروز قرار است در منطقه 15حدود 122طرح به بهره‌برداری برسد که بخشی از این طرح‌ها شامل 9سرای محله، 14مجموعه ورزشی و چهار بوستان شهری و سه پاتوق محله است.

همچنین اردشیر نوریان شهردار منطقه 14نیز با اشاره به افتتاح 54پروژه در این منطقه اظهار کرد: افتتاح کلینیک فوق تخصصی با هزینه 55میلیارد ریال، مسجد معمار، مجموعه ورزشی ایثارگران و چهار سرای محله ازجمله پروژ‌ه‌های آماده بهره‌برداری در این منطقه است.

شهردار منطقه 16نیز از افتتاح 31پروژه در این منطقه خبر داد واظهار کرد: 10پروژه ترافیکی، 18پروژه فضای سبز، شش پروژه اجتماعی و فرهنگی و هفت پروژه در حوزه فنی و عمران افتتاح خواهد شد. اسدی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها 20هزار مترمربع به شبکه آبرسانی منطقه افزوده می‌شود که 25درصد رشد در سیستم آبیاری منطقه ایجاد خواهد شد و سال آینده نیز در این زمینه حرکت رو‌به‌رشدی خواهیم داشت.

 

کد خبر 205150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز