همشهری آنلاین: مجوز اجرای چند کنسرت از سوی دفتر موسیقی صادر شده که از جمله آن‌ها کنسرت شهرام ناظری در اراک است و از سوی دیگر هنرمندانی چون خواجه امیری، فلاحی و سالار عقیلی در تهران و چند شهر کشور به صحنه می‌روند.

nazeri

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر اجرای شهرام ناظری در اراک، مجوز پنج کنسرت دیگر از سوی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است که رستاک و احسان خواجه امیری از جمله آنها هستند.

شهرام ناظری با گروه فردوسی برای اجرای قطعاتی چون قفل زندان بشکنم، شیدا شدم، من چه دانم و آوازی در نوا 21 و 20 اسفند ماه از ساعت 20 در سالن امام خمینی (ره) شهرستان اراک به صحنه می‌رود.

همچنین گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری و خوانندگی فرزاد و بهزاد مرادی 27 اسفند ماه در ساعات 19 و 22 به میزبانی سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد هشت قطعه را برای علاقه‌مندان خود به اجرا می‌گذارد.

احسان خواجه‌امیری نیز 28 اسفند ماه با اجرای 20 قطعه در ساعات 22 و 18:45 قطعاتی چون تو رو آرزو نکردم، برام هیچ حسی شبیه تو نیست، تو چشات مال من نیست و هرچه آرزوی خوب مال تو را در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برای علاقمندان خود به اجرا می‌گذارد.

همچنین گروه "پالت" به خوانندگی امید نعمتی و کاوه صالحی و گروه "کماکان" به خوانندگی مهدی ساکی، 20 اسفند به ترتیب در ساعات 20 و 18:40 روی صحنه فرهنگسرای نیاوران می‌روند.

گروه "کامران" نیز به خوانندگی کامران رسول‌زاده 23 اسفند در ساعات 22 و 18:45 در سالن اصلی مجموعه فرهنگی – ورزشی اریکه ایرانیان به اجرای 14 قطعه برای علاقه‌مندان خود می‌پردازد.

ترافیک اجراهای موسیقی در اسفند ماه منحصر به این هنرمندان نیست، بلکه مازیار فلاحی که در سال 91 از جمله هنرمندانی بود که بیشترین اجراهای صحنه ای را داشت، در ماه آخر هم قرار است این رکوردداری را با اجراهایی در تهران و شیراز و گیلان حفظ کند.

او در ساعت 18 و 45 دقیقه و 22 روز 25 اسفند در مجموعه فرهنگی ورزشی اریکه ایرانیان تهران، به صحنه می رود و البته چند شب قبل از آن هم در ساعت 19 و 21 و 30 دقیقه روزهای 22 و 23 اسفند  در تالار حافظ شیراز به صحنه می‌رود. سالن فرهنگی ورزشی گیلان نیز یکم و دوم فروردین ماه 92 از ساعت 20 دیگر میزبان مازیار فلاحی است تا او در سال بعد هم همچنان صحنه گردان بیشترین اجراها باشد.

در سوی دیگر سالار عقیلی که رکورد دار بیشترین اجراهای صحنه ای در حوزه موسیقی سنتی است  24 و 25 اسفند با گروه دف نوازان مشتاق به  آهنگسازی فردین کریم خاوری و سرپرستی مهرداد کریم در تالار وحدت به صحنه می رود.

یک روز قبل از سالار عقیلی هم ارکستر سمفونیک سی ساز به رهبری پوریا نظری‌نسب 22 و 23 اسفندماه در تالار وحدت کنسرت دارند. 

ارکستر سمفونیک «سی‌ساز» با حمایت حسین داستان‌پور و مدیریت و سرپرستی سینا حسین‌زاده کارش را از مهرماه امسال آغاز کرد با این هدف که موسیقی مخاطب پسند را ارائه کند .

گروه بادی «آرس‌نوا» به سرپرستی آرمین قیطاسی به همراه گروه موسیقی مدرن «سنگ» که تشکیل شده از سازهای درامز، گیتارباس، گیتار الکترونیک و وکال است این گروه  را همراهی خواهند کرد.

کد خبر 204627
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز