همشهری آنلاین: دیدار نخست تیم‌های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به دلیل پرتاب مواد محترقه نیمه تمام ماند.

مهر نوشت: دیدار نخست دو تیم بسکتبال پتروشیمی و مهرام در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه2های کشور عصر جمعه 18 اسفند ماه در سالن اندیشه بندرامام آغاز شد. اما این دیدار در حالیکه 3 دقیقه و 57 ثانیه به پایان نیمه نخست مانده بود و با نتیجه 35 بر 27 به سود تیم میزبان در حال پیگیری بود به دلیل پرتاب مواد محترقه از سوی تماشاگران نیمه تمام ماند.

در دقایق پایانی کوارتر پایانی بازی، پرتاب ترقه به زمین بازی و در جایی که مهدی کامرانی و روزبه ارغوان در آنجا حضور داشتند موجب قطع بازی شد. البته روزبه ارغوان خیلی سریع خود را از صحنه دور کرد اما گویا مهدی کامرانی در این حادثه دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل وی را به بیمارستان منتقل کردند.

در هر صورت پس از این اتفاق بازیکنان مهرام با تعویض لباس‌های خود از ادامه بازی امتناع کردند تا فینال لیگ بسکتبال با قطع شدن دیدار نخست پرحاشیه آغاز شود. قرار بود دیدار نخست تیم‌های بسکتبال پتروشیمی و مهرام در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار شود اما لغو پروازهای تهران به بندرامام موجب لغو این بازی و موکول شدن آن به امروز شد. این مرحله از رقابت‌ها به صورت 3 از 5 برگزار خواهد شد.

کد خبر 204477
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز