سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل سلامت مجلس با بیان اینکه سطح هوشیاری سیدجلال یحیی‌زاده از نیمه‌های دیشب کاهش یافت، تصریح کرد: او به کما رفته و در بخش ICUتحت نظر تیم پزشکی متخصص قرار دارد.

سید جلال یحیی زاده

خانه ملت نوشت: سیدجلال یحیی‌زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در بیمارستان بستری شد، پزشکان وضعیت جسمی وی را پایدار اعلام کردند.

سیدجلال یحیی‌زاده علاوه بر دوره نهم، سابقه نمایندگی مردم تفت و میبد در ادوار هفتم و هشتم مجلس را در کارنامه کاری خود دارد.

حبیب شعبانی مدیرکل سلامت مجلس درباره آخرین وضعیت جسمانی سیدجلال یحیی‌زاده، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: وی ۴۸ ساعت پیش دچار سکته مغزی شد و اقدامات پزشکی و درمانی از همان زمان شروع، در بیمارستان تخصصی بستری و با پزشکان هماهنگ شد که به وضعیت ایشان رسیدگی کنند.

مدیرکل سلامت مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه وی در مراحل اولیه به روند درمان واکنش مثبتی نشان داد اما در ادامه و با وقوع سکته دوم شب گذشته حال وی بحرانی شده است و البته اکنون تحت نظر تیم پزشکی مجهز در بخش ICU بستری است.

وی تصریح کرد: پزشک معالج ایشان درباره مرگ مغزی یحیی‌زاده حرفی نزد.

شعبانی با بیان این که من صبح امروز از وی عیادت کردم، افزود: تیم پزشکی به لحاظ فنی و تخصصی چیزی کم نگذاشته است و تمام مشاوره‌های مختلف پزشکی انجام می‌شود و یحیی‌زاده اکنون در حالت کماست.

مدیرکل سلامت مجلس گفت: سطح هوشیاری یحیی‌زاده از نیمه‌های دیشب و به دلیل سکته دوم پایین آمده است.

کد خبر 204135
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز