همشهری آنلاین: نماینده شهرضا با بیان اینکه عدم اجرای قول‌های احمدی‌نژاد دلیل مشکلات آب یزد و اصفهان است، گفت: مردم اصفهان با مشکلات آب آشامیدنی در ماه‌های آینده مواجه خواهند شد.

ایلنا نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی بیان کرد: عدم اجرای قول‌های احمدی‌نژاد دلیل مشکلات آب استان یزد و اصفهان شده است.

عوض حیدر‌پور در رابطه با مشکل آب زاینده رود با استان‌های همجوار گفت: این مشکلات از آنجایی آغاز شد که مدیریت منابع آب و مدیریت ملی در یک اقدام غیر کار‌شناسی پراکنده شد.

وی در ادامه بیان داشت: احمدی‌نژاد در سفرهای استانی از جانب خود قول‌هایی به مردم داده ولی از انجام آن‌ها باز مانده است و این خود دلیلی بر ایجاد مشکل آب یزد و اصفهان شده است.

نماینده شهرضا بیان داشت: اگر روال مسئله آب در استان‌های مرکزی به همین صورت پیش رود،مردم اصفهان در ماههای آینده با مشکلات آب آشامیدنی‌مواجه خواهند شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: برای حل مشکل آب مناطق مرکزی کشور نشستی را با حضور معاونین وزیر کشور و نیرو با اعضای هیات رئیسه مجلس و برخی از نمایندگان استان‌های مرکزی در مجلس برگزار کردیم و در این نشست به جمع بندی رسیدیم و قرار است برای رسیدن به حل مشکل آب این مناطق در این استان‌ها اجرایی شود.

حیدر‌پور گفت: قرار شده است آب زاینده رود در آینده‌ای نزدیک برای شرب مردم کرمان نیز برده شود و مردم این استان نیز از آب زاینده رود بهره‌مند شوند و این امر باعث شده تا کشاورزان اصفهانی برای تامین آب خود با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

کد خبر 203830
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز