على مولوى: دوستداران انیمیشن می‌توانند از همین‌هفته‌ (هفته‌ی دوم اسفند) به تماشای انیمیشن‌های «خرس کوچولو» و «خرگوش بازیگوش» بنشینند.

ماجراهاى «خرس کوچولو» و «خرگوش بازیگوش» را تماشا کنید

انیمیشن «خرگوش بازیگوش» به کارگردانی و تهیه کنندگی «حجت عبادی» در 13‌قسمتِ هفت ‌دقیقه‌ای و با تکنیک «استاپ‌موشن» برای گروه سنی کودک در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تولید شده است.

فیلم‌نامه‌ی اولیه‌ی این مجموعه را «منصور باغبانی» نوشته است و در آن ماجراهای یک خرگوش با دیگر حیوانات جنگل را روایت می‌کند. این انیمیشن از دو روز پیش (دوازدهم اسفند) هر روز ساعت چهار و 55 دقیقه‌ی بعد از ظهر از شبکه‌ی پویا پخش می‌شود.

اما در انیمیشن «خرس کوچولو» هم پای یک خرگوش وسط است. این مجموعه، ماجراهای خرگوش دانشمندی را روایت می‌کند که به جنگل می‌آید و با توافق اهالی جنگل، قبول می‌کند معلم بچه‌ها شود. به این ترتیب، خرس کوچولو و دوستانش می‌توانند به مدرسه بروند و ماجراهای روزهای اولیه‌ی مدرسه شکل می‌گیرد.

متن انیمیشن خرس کوچولو را «آمنه یوسفی» نوشته و «محسن چهاردولی» و «مهدی جهانگیری‌مشرف» آن را به‌طور مشترک کارگردانی کرده‌اند. ماجرای خرس کوچولو در 26‌ قسمتِ هفت ‌دقیقه‌ای و با تکنیک سه‌بعدی کامپیوتری در صدا وسیمای مرکز همدان تولید شده است. ماجراهای خرس کوچولو را از پنج‌شنبه‌ی همین هفته (17 اسفند) ساعت چهار بعداز ظهر هر روز از شبکه‌ی پویا می‌توانید تماشا کنید.

کد خبر 204004
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز