همشهری آنلاین: یک منبع امنیتی در کربلا اعلام کرد که در پی انفجار انتحاری روز یکشنبه در محدوده بین الحرمین حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام حسین (ع) در مرکز شهر کربلا،‌ دو عراقی کشته و 11 تن مجروح شدند.

وقوع انفجار در بین الحرمین کربلا 2 کشته بر جای گذاشت

به گزارش ایرنا به نقل از یونایتدپرس،‌ این مقام امنیتی که خواست نامش فاش نشود، افزود که یک تروریست انتحاری با بستن کمربند انفجاری، خود را در محدوده بین الحرمین منفجر کرد.

از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه به نقل از جمال شهرستانی مسوول روابط عمومی آستان مقدس حسینی اعلام کرد : عامل انتحاری با عنوان مهندس برای شرکت  المنصور در این منطقه کار می کرد.

گفتنی است که بین الحرمین محدوده میان حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حرم امام حسین (ع) است که در آنجا مراسم مختلف دینی برگزار می شود.

اسامی ۳ مجروح ایرانی در حادثه امروز بین‌الحرمین

از سوی دیگر فارس به نقل از نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در عراق اعلام کرد: ۳ زائر ایرانی پس از عملیات انتحاری در بین‌الحرمین عراق مجروح شدند که ۲ نفر سرپایی مداوا و یک نفر راهی اتاق عمل شد.

ماشاءالله رضایی اسامی زائران مجروح شده ایرانی در عملیات انتحاری اظهار داشت: حسین قدوسی، محسن رضازاده و مهدی حیدری افرادی هستند که مجروح شده‌اند که حسین قدوسی اکنون در اتاق عمل تحت عمل جراحی است و 2 نفر دیگر سرپایی مداوا شده‌اند.

حدود 2 ساعت پیش طی یک عملیات انتحاری در صحن بین الحرمین در شهر کربلا ده‌ها نفر کشته و مجروح شدند.

کد خبر 203838

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز