مجموع نظرات: ۰
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم رونمایی از آرم طرح ترافیک سال 92 طی مراسمی صبح روز یکشنبه ششم اسفند در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاینف به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، تاکنون بیش از 90 درصد افراد واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سال 92 مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کرده‌اند که آمار آنها صبح فردا در مراسم رونمایی از طرح جدید اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش آرم‌های طرح ترافیک از روز بیستم اسفند توزیع می‌شود و با وجود آنکه پایان مهلت ارائه مدارک بنا به درخواست بسیاری از متقاضیان و نیز برخی از خبرنگاران و با دستور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران این مدت تا روز پانزدهم اسفند تمدید شد.

این گزارش می‌افزاید انتظار می‌رود خبرنگاران و سایر متقاضیان همکاری لازم را برای ارائه مدارک در مدت زمان مشخص شده داشته باشند، چرا که در غیر این صورت عدم اقدام این افراد انصراف قطعی محسوب شده و آرم‌های آن‌ها در اختیار سایر متقاضیان واجد شرایط قرار خواهد گرفت.

همچنین علاوه بر داشتن حساب عوارض سالیانه شهرداری تهران، برچسب معتبر معاینه فنی و پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی، ارائه مستندات مربوط به نوع شغل، محل کار و محل سکونت، از جمله مدارک مورد نیاز به منظور صدور مجوزهای جدید طرح ترافیک محسوب می‌شود.

کد خبر 202668
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز