مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور معاونت ترافیک شهردار تهران از تمدید یک هفته‌ای مهلت دریافت مدارک آرم‌های طرح ترافیک سال 92 خبر داد و 30 بهمن را آخرین مهلت ارائه مدارک آرم‌های طرح ترافیک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر اعلام کرد.

trafic

وحید نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برابر اعلام قبلی امروز (دوشنبه، 23 بهمن) آخرین مهلت ارائه مدارک آرم‌های طرح ترافیک سال 92 بود، گفت: با توجه به اینکه هنوز عده‌ای از متقاضیان بنا به دلایل مختلف موفق به ارائه مدارک خود به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نشده‌اند، مهلت ارائه این مدارک برای آخرین بار یک هفته دیگر یعنی تا 30 بهمن ماه تمدید شد.

وی با تاکید بر اینکه این مهلت دیگر به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، افزود: تمامی متقاضیان دریافت آرم‌های طرح ترافیک سال 92 باید در مهلت تعیین شده مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند.

وی درخصوص سهمیه بگیران و خبرنگاران گفت: تمامی سهمیه بگیران و خبرنگارانی که تا مهلت اعلامی نتوانند مدارک خود را ارائه کنند سهمیه آن‌ها باطل شده و هیچگونه ادعایی نمی‌توانند داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در پی اعلام قبلی مدیران مسئول و عامل، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها اسامی خبرنگاران واجد شرایط خود را اعلام کردند، گفت: مابقی خبرنگارانی که تا کنون اسامی آنها برای دریافت آرم طرح ترافیک به هر دلیلی اعلام نشده برای طی فرایند، تایید سازمان ترافیک و روابط عمومی شهرداری تهران و ارائه مدارک مانند سایر متقاضیان تنها تا 30 بهمن ماه مهلت دارند چرا که در غیر این صورت مدارک آنها تحویل گرفته نمی‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه رونمایی از آرم‌های طرح ترافیک سال 92 هفته آینده انجام می‌شود، افزود: تمامی آرم‌های طرح ترافیک سال 92 به صورت خام چاپ شده است و حدود دو هفته بعد از رونمایی از آرم‌های جدید، کار چاپ سریال پلاک‌ها بر روی آرم‌ها انجام می‌شود. بر اساس برآوردهای صورت گرفته توزیع آرم‌های طرح ترافیک سال 92 از نیمه اسفندماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: پرداخت وجه آرم‌های طرح ترافیک سال 92 برابر اعلام قبلی تنها به صورت الکترونیکی امکانپذیر بوده و متقاضیان برچسب‌های خود را باید از دفاتر خدمات الکترونیکی که مدارکشان را به آن تحویل داده‌اند دریافت کنند.

وی در عین حال تاکید کرد: علی‌رغم توزیع آرم‌های طرح ترافیک سال 92 از نیمه اسفندماه، این آرم‌ها تنها از ابتدای سال آینده معتبر بوده و متقاضیان نمی‌توانند از آنها در سال جاری برای تردد استفاده کنند.

نوروزی در عین حال از تمامی متقاضیان آرم‌های سال 92 خواست هرچه سریع‌تر مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند و کار را به روز یا روزهای آخر موکول نکنند چرا که در روزهای آخر با ترافیک سنگین مراجعه کنندگان در دفاتر خدمات الکترونیک مواجه می‌شوند.

 

کد خبر 200934
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز