چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مردم ونزوئلا با وجود بازگشت چاوز به کشور هنوز نتوانسته‌اند تصویر و فیلمی از رئیس جمهور بیمار خود را ببینند.

chavez

از بازگشت هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا بعد از گذراندن یک دوره شصت روزه برای درمان بیماری سرطان در هاوانا پایتخت کوبا به وطنش سه روز می‌گذرد.

چاوز بیمار که معمولا هر روز و در انظار عمومی حاضر می‌شد این مرتبه پس از ورود به کاراکاس پایتخت ونزوئلا ناگزیر شد به بیمارستان نظامی این شهر منتقل شود و حتی طرفداران او که منتظر استقبال از رئیس جمهور خود در خیابان‌ها بودند از دیدن چهره وی مایوس شدند.

بنا به گزارش واحد مرکزی خبر، افزون بر آن، هنوز حتی معلوم نیست خوان اوو مورالس رئیس جمهور بولیوی که از متحدان نزدیک چاوز است در سفرش به این کشور آیا موفق شده است دوست قدیمی خود را ببیند یا خیر.

پس از دهم دسامبر سال گذشته که چاوز برای دومین دوره جراحی سرطان به هاوانا رفت تاکنون مردم ونزوئلا از رئیس جمهور خود که در همه مراسم شرکت می‌کرد و همیشه همه جا حاضر بود نه تصویری دیده‌اند و نه چیزی شنیده‌اند، اگرچه اخیرا مقامات دولتی این کشور تصاویری از چاوز منتشر کردند که در آن رئیس جمهور ونزوئلا روی تخت بیمارستان کنار دخترانش است و لبخند می‌زند.

البته به گفته مقامات در کاراکاس وجود لوله‌های تنفسی در دهان و بینی چاوز مانع از صحبت کردن وی شده است. از سوی دیگر، برغم انتظار عمومی مردم از ورود چاوز به کشور هیچ خبر و تصویری از رسانه‌های این کشور منتشر نشده است.

کد خبر 202331
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز