یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: برادر چاوز گفت او در کما نیست و حالش رو به بهبود است.

chavez

برادر بزرگ هوگو چاوز، آدان چاوز بعد از سفر به کوبا اعلام کرد چاوز که به علت ابتلا به سرطان در بیمارستانی در هاوانا تحت عمل جراحی قرار گرفته است و بر خلاف آنچه برخی منابع در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند به کما نرفته است.

به گزارش رویترز،او گفت برخی شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند چاوز در کماست و خانواده‌اش در حال تصمیم‌گیری برای جداکردن دستگاه‌های کمک به تنفس او هستند.

آدان چاوز، برادر بزرگ رئیس جمهور ونزوئلا و فرماندار باریناس، شهر خانواده چاوز است.

آدان در رابطه با مشکلات تنفسی رئیس جمهور پس از چهارمین عمل جراحی‌اش در بیمارستان هاوانا تاکید کرد رئیس جمهور در وضعیت ثابتی بسر می‌برد.

 بیش از یک ماه است که مردم ونزوئلا رئیس جمهور خود را ندیده و صدای او را نشنیده‌اند این در حالی است که شایعات مربوط به وخامت حال هوگو چاوز روز به روز بیشتر می‌شود.

شایعه‌ها بعد از این‌که چاوز طبق روال همیشگی‌اش برای تظاهرات حامیان دولت در روز پنج شنبه، روز ادای سوگند رئیس‌جمهور پیامی نفرستاد؛ بیشتر شد. چاوز نتوانست در مراسم حاضر شود و بعد از کشمکش‌های فراوان دیوان عالی ونزوئلا پیشتر اعلام کرده بود که می‌توان این مراسم را عقب انداخت و چاوز همچنان رئیس‌جمهور می‌ماند و معاونش کارهای او را می‌تواند انجام بدهد.

کد خبر 197615
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز