شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته 43واحد افزایش یافت و به 38هزارو 655 واحد رسید.

در داد و ستد‌های روز گذشته، شرکت‌های پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تبریز بیشترین نقش را در صعود شاخص داشتند و افزایش ارزش سهام این شرکت‌ها در مجموع 86 واحد اثر مثبت روی شاخص بورس برجای گذاشت.

مبادله 243میلیارد تومان سهام در بورس

حجم معاملات بورس تهران در داد و ستد‌های روز گذشته رشد چشمگیری داشت و سهامداران در مجموع 467میلیون سهم به ارزش 243میلیاردو 200میلیون تومان سهام دادوستد کردند. دیروز همچنین حجم صف‌های خرید سهام افزایش یافت و دو شرکت پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تبریز هم با صف سنگین خریداران مواجه شدند؛ به‌طوری که حجم صف خرید سهام پالایش نفت اصفهان با ثبت 437تقاضا به شش میلیون و710هزار سهم و حجم صف خرید سهام پالایش نفت تبریز با ثبت 206تقاضا به شش میلیون و 145هزار سهم رسید.

مبادله ذرت در رینگ کشاورزی بورس کالا

در مبادلات روز گذشته محصول ذرت در تالار کشاورزی بورس کالا مبادله شد. دیروز در رینگ کشاورزی 75تن ذرت مغان به قیمت هر کیلو 640تومان به‌صورت نقد فروخته شد. در تالار نفت و پتروشیمی هم 60تن زایلین مخلوط شرکت سینوپک کره‌جنوبی به قیمت هر کیلو چهار هزارو793 تومان به‌صورت سلف دادوستد شد. شرکت ملی صنایع مس هم در مجموع 800تن اسید سولفوریک به قیمت هر کیلو 162تومان فروخت. از دیگر محصولاتی که روز گذشته در رینگ نفت و پتروشیمی دادوستد شد، می‌توان به مبادله 20تن آمونیاک مایع شرکت پتروشیمی خراسان و هفت هزارو440تن وکیوم باتوم پالایش نفت اصفهان اشاره کرد که اولی به‌صورت سلف و دومی به‌صورت نقد مبادله شد.

کد خبر 201670
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز