پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تحلیلگر سیاسی به پرس تی‌وی گفته است، امریکا با سیاست‌مراقبت بهداشتی ناکارآمدش، سربازان خود را به کام مرگ می‌برد.

استفن لندمن، نویسنده و مجری رادیوی از شیکاگو روز چهارشنبه (۲۵ بهمن) در گفت و گو با بخش امریکای پرس تی وی گفت، ارتش امریکا نه فقط عامل مرگ و ویرانی در کشورهای خارجی است بلکه عملا از طریق سیاست‌ مراقبت بهداشتی ناکارآمدش، مردان و زنان جنگجوی خود را به کام مرگ می‌برد.»

لندمن با انتقاد شدید از سیاست‌های ارتش امریکا افزود، ماموریت ارتش امریکا کشتن و ویرانی و کشتن و نابودی نیروهایش است.»

این تحلیلگر سیاسی افزود، ارتش امریکا با وعده‌های دروغ که هرگز تحقق نمی‌یابند، شهروندان امریکایی را استخدام می‌کند. وعده‌هایی درباره آموزش و مراقبت‌های بهداشتی رایگان و دیگر چیزها، این درحالی است که فقط شمار اندکی از این مزایا بهره منده می‌شود و بسیاری از این مزایا پس از خروج این افراد از ارتش تحقق می‌‌یابد.»

هر روز حدود ۲۲ کهنه سرباز در امریکا دست به خودکشی می زنند، آماری که از برآوردهای ارائه شده از سوی اداره امور کهنه سربازان در سال ۲۰۰۷ میلادی، حدود ۲۰ برابر بیشتر است.

بنابر مطالعات امور کهنه سربازان، بیش از دو سوم کهنه سربازان که اقدام به خودکشی می کنند، ۵۰ ساله و یا ۵۰ سال به بالا هستند که این آمار نشان می‌دهد که افزایش میزان خودکشی صرفا به کهنه سربازان جنگ عراق و افغانستان محدود نمی‌شود .

لندمن افزود، این درحالی است که به ندرت درباره آمار حیرت آور خودکشی کهنه سربازان صحبت می‌شود.

کد خبر 201430
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز