همشهری‌آنلاین: رئیس جمهور در واکنش به این موضوع که گفته شده است سخنرانی وی و طرح شعار «زنده باد بهار» در مراسم 22 بهمن انتخاباتی است گفت: من در مورد امام زمان (عج) صحبت کردم، می‌خواهید بگویم زنده باد پاییز؟

مهر نوشت: محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بودجه سال آینده کی آماده می‌شود، گفت: بودجه کارش در دولت تمام شده و باید برود برای صفحه بندی و چاپ.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه جشنواره عشایر را چطور ارزیابی می‌کنید گفت: من این جشنواره را ندیدم اما خبرش را شنیدم که خیلی خوب برگزار شد.

وی افزود: روحیه عشایر و تعهدشان به سرزمین، تولید، صداقت، ایمان، عشق بالاست و فرهنگ عشایر در فرهنگ کشور تاثیرگذار است.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه نتیجه آخرین جلسه دولت و مجلس برای بهبود معیشت مردم به کجا رسیده است، گفت: من جلسه‌ای دارم باید زودتر بروم.

وی همچنین در جواب سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را چطور ارزیابی می‌کنید گفت: بعضی‌ها تردید می‌‍کنند و در فضای دیگری می‌روند اما باید بدانند در خودشان تردید ایجاد شده. انقلاب مال ملت است. ملتی بزرگ، آرمانی و تاریخ ساز که وظیفه خود را به درستی انجام می‌دهد.

احمدی نژاد همچنین در پاسخ به این سوال که اوباما دوباره ایران را تهدید کرده است جواب شما چیست؟ گفت: من نشنیدم.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه منظورتان از شعار زنده باد بهار که در سخنرانی 22 بهمن آن را عنوان کردید، چیست؟ و این شائبه وجود دارد که این شعار انتخاباتی است گفت: آیا واقعاً همه چیز در این مملکت انتخابات است؟ یعنی کار دیگری در این مملکت نیست؟ من در مورد امام زمان (عج) صحبت کردم.

خبرنگار دوباره پرسید: برخی از نمایندگان و سیاسیون معتقدند که این شعار انتخاباتی است که رئیس جمهور پاسخ داد: شما چه می‌خواهید؟ می‌خواهید بگویم زنده باد پاییز؟

وی همچنین درباره مذاکرات ایران و 1+5 گفت: من همه صحبت‌هایم را در سخنرانی 22 بهمن گفته‌ام و ما دیگر هسته‌ای شده‌ایم و باید حقوق ما را به رسمیت بشناسند و برگشتی وجود ندارد.

احمدی نژاد همچنین در مورد درخواست آژانس برای بازدید از پارچین گفت: من برای موضوع آژانس و مذاکرات یک تیم تخصصی تشکیل دادم و بر جزئیات روند کار آن تیم اشراف ندارم اما چیزی که مهم است این است که تمام مسایل باید بر اساس قانون پیش برود.

کد خبر 201348
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز