همشهری آنلاین: رییس جمهور در حاشیه افتتاح همزمان 22 هزار 662 واحد مسکن مهر در شهرستان اسلامشهر با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی از جمله کنار گذر شهرستان بومهن و پروژه‌های مسکن مهر در پردیس و اسلامشهر، گفت: امروز پروژه‌های متعددی را دولت در دستور کار دارد تا به واسطه آنها از خطرات موجود در راه‌های کشور کاسته و سلامت و ایمنی را برای مردم به همراه داشته باشد.

محمود احمدی‌نژاد تصریح کرد: دولت پروژه‌های بسیار گسترده‌ای را در خصوص بهسازی و توسعه راه‌های کشور در دستور کار قرار داده و در آینده با انجام این پروژه‌ها شاهد احداث راه‌های مناسب و امن خواهیم بود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: احمدی‌نژاد همچنین اظهار امیدواری کرد تا طرح‌های مسکن مهر در شهرستان‌های استان تهران موجب ارتقاء فضای شهری در این شهرستان‌ها شود.

رییس جمهور همچنین با تقدیر از همه دست‌اندرکاران اجرای پروژه‌های عمرانی و مسکن مهر و مردمی که با افتتاح این پروژه‌ها صاحب خانه می‌شوند، گفت: به امید روزی که همه ایرانیان از مسکن مناسب و مطلوب برخوردار بوده و خانواده‌ها کانون عشق، سرفرازی و تربیت انسان‌های صالح باشد.

احمدی‌نژاد در حاشیه بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر شهرستان اسلامشهر در جمع تعدادی از ساکنان مجتمع‌های مسکونی ضیاءآباد اسلامشهر، حاضر شد و در زیر بارش باران شدید از نزدیک با آنان به گفت‌وگو پرداخت و مشکلات آنان را بررسی و نسبت به ابراز احساسات آنان پاسخ گفت.

رییس جمهور همچنین دستورات لازم برای رفع مشکلات مردم را به استاندار و وزیر راه و شهرسازی داد.

کد خبر 201157
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز