همشهری آنلاین: داود احمدی نژاد با محکوم کردن حوادث 22 بهمن امسال قم و تهران گفت: برخوردهای انجام شده در تهران و قم از اخلاق اسلامی به دور بود.

مهر نوشت: برادر رئیس جمهور در حاشیه افتتاح اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های جنوب و شرق استان تهران در ورامین در خصوص اهانت‌های صورت گرفته در راهپیمایی 22 بهمن قم به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و در تهران به آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اظهارات رئیس جمهور تصریح کرد: برخوردهای انجام شده در تهران و قم از اخلاق به دور بود و فرقی نمی‌کند آن شخص رئیس جمهور باشد یا رئیس مجلس شورای اسلامی.

وی ادامه داد: صحبت این است که مؤمن هیچ وقت آبروی مؤمن را نمی‌برد؛ ما پیرو مکتب پیامبری هستیم که از مکتب او این اخلاق به دور است، همه اهل منطق هستیم، آنها در نظام جمهوری اسلامی مسئول هستند و چنین رفتاری در شأن ملت بزرگوار ایران نیست.

احمدی نژاد بیان داشت: هر کسی که به مسئولان کشور جسارتی بکند، خطاست و نباید این کار را کرد؛ اگر او را قبول نداریم، نباید به او بی احترامی کنیم و باید این را در نظر داشته باشیم که عمر مسئولیت او تمام می‌شود و می‌رود و باید ببینیم که نظرش با نظر رهبری به چه شکلی است، آن وقت در موردش تصمیم بگیریم.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه "نظرتان در مورد تکرار چندباره شعار "زنده باد بهار" توسط رئیس جمهور در راهپیمایی 22 بهمن چیست؟" با تأکید بر اینکه "شعار "زنده باد بهار" در این روزها بر خلاف فرمایشات رهبری است"، اظهار داشت: حرف ریشه‌ای و اساسی این است که چون مقام معظم رهبری تأکید بر عدم شروع زودرس انتخابات دارند، هرکس با ایشان هماهنگ و هم راستا نباشد از مردم نیست.

احمدی نژاد ادامه داد: اگر در قبال این نوع سخنان و رفتارها واکنشی نیست به دلیل در نظر گرفتن مصلحت‌هاست ولی وظیفه این است که آگاهی‌های لازم به جامعه داده شود.

کد خبر 201189
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز