عبدالله ویسی بعد از موفقیت در صبای‌قم، در ابتدای فصل جاری به پیکان آمد تا پروژه‌ای که در صبا انجام داده بود را در پیکان پیاده کند.

عبدالله ویسی

او به هیچ عنوان فکر نمی‌کرد به بن‌بست برسد ولی در نهایت نتایج خوبی نگرفت و صبر مسئولان پیکان هم نتیجه نداد. قبل از بازی با استقلال بود که ویسی اخراج شد ولی پیکان با آمدن فیروز کریمی هم تغییر چندانی نکرده و یکی از مدعیان سقوط است.

حالا ویسی چند هفته‌ای است که استراحت می‌کند و چند روز پیش هم برای تماشای تمرینات چند تیم اروپایی که در ترکیه اردو برگزار کرده بودند، به این کشور سفر کرد. ویسی در مصاحبه با همشهری در مورد جدایی از پیکان حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «راستش را بخواهید انتظار چنین اتفاقی را داشتم و دست مسئولان باشگاه را هم باز گذاشته بودم. جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پیکان داشتم و به توافق رسیدیم که از این تیم جدا شوم. به هیچ عنوان از مسئولان این باشگاه ناراحت نیستم و از اعتماد آنها تشکر می‌کنم. پیکانی‌ها به اندازه کافی به من فرصت دادند ولی خیلی ناراحتم که شرمنده آنها شدم. امیدوارم این تیم در آینده روزهای خوبی داشته باشد».

از ویسی می‌پرسیم چرا در پیکان برخلاف صبا به بن‌بست رسیدی که می‌گوید: «اول فصل خیلی امیدوار بودم ولی وقتی وارد لیگ برتر شدیم رفته‌رفته فکر کردم در بستن تیم کمی اشتباه کردم. بعضی از بازیکنان جوانی که به پیکان آوردم، آن طوری که فکر می‌کردم انگیزه نداشتند ولی با این حال آنها زحمت خودشان را کشیدند و من از همه آنها تشکر می‌کنم. کناررفتن از پیکان، پایان راه من نیست. مطمئنا در این تیم یکسری تجربیات به‌دست‌آوردم که در آینده به درد من می‌خورد. من تلاش می‌کنم تا بتوانم در آینده مربی بهتری بشوم و تصمیمات درست‌تری بگیرم».

او در پاسخ به این سؤال که آیا درصورت بازگشت به یک تیم لیگ‌برتری، باز هم استفاده از بازیکنان جوان و بی‌نام و نشان را در دستور کار قرار می‌دهی؟ تأکید می‌کند: «امسال بابت این فلسفه کاری‌ام شکست خوردم ولی نمی‌خواهم سبک کارم را عوض کنم. من دوست دارم از بازیکنانی که انگیزه دارند استفاده کنم ولی این‌بار سعی می‌کنم از بازیکنان باتجربه هم بیشتر استفاده کنم و وسواس بیشتری در بستن تیم داشته باشم؛ هرچند در پیکان نتیجه نگرفتم ولی من آدمی نیستم که ناامید شوم و مطمئن باشید دوباره برمی‌گردم».

در یکی دو‌ماه اخیر بحث حضور ویسی در تیم ملی جوانان مطرح است اما او هنوز تصمیمی برای رفتن به این تیم نگرفته و در این خصوص می‌گوید: «راستش را بخواهید این موضوع مربوط به چند‌ماه پیش است و فدراسیون برای هدایت تیم جوانان روی من نظر دارد ولی هنوز تصمیم قاطعی برای پذیرفتن این پیشنهاد نگرفتم. در این مورد با خیلی‌ها مشورت کردم. بعضی‌ها گفتند در لیگ برتر مربیگری کنم و برخی هم گفتند که به تیم جوانان بروم».

ویسی در پایان حرف‌هایش می‌گوید: «در حال حاضر یک مربی جوان باید هدایت تیم جوانان را به‌عهده داشته باشد. مربی باتجربه خوب است اما یک مربی جوان بهتر می‌تواند با بازیکنان ارتباط برقرار کند. منظورم این نیست که خودم هدایت تیم را در دست داشته باشم اما در کل حضور مربی جوان در تیم خیلی بهتر است».

کد خبر 201262

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز