همشهری آنلاین: عملیات اجرای بهسازی پیاده‌روهای خیابان ولیعصر (عج) تا اواخر اردیبهشت تمام می‌شود و بلافاصله عملیات نصب مبلمان شهری در آن آغاز می‌شود

به گزارش سما (روابط عمومی شهرداری تهران) محمد عیدیان قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پس از اتمام عملیات اجرایی بهسازی پیاده روهای خیابان ولیعصر(عج) بلافاصله عملیات نصب مبلمان شهری در این خیابان آغاز می‌شود.

وی افزود: یکی از علل اصلی تاخیر بهسازی پیاده روهای خیابان ولیعصر عدم همکاری و هماهنگی برخی از سازمان ها با شهرداری تهران بود و تاسیسات آب، برق،گاز و تاسیسات به کرات مشکل آفرین شدند.

وی ضمن بیان آنکه در حال حاضر بخشی از پیاده روهای خیابان ولیعصر(عج) به مبلمان شهری مجهز شده است گفت: بلافاصله پس از اتمام عملیات اجرایی بهسازی پیاده روهای ولیعصر بهسازی خیابان های شریعتی و انقلاب آغاز خواهد شد.

محمد عیدیان تاکید کرد: پیاده روهای خیابان ولیعصر(عج) به طور کامل و خیابان انقلاب حدفاصل میدان انقلاب تا میدان فردوسی تا پایان سال به طور کامل و بر اساس استانداردهای روز دنیا بهسازی خواهد شد و کلیه اله‌مان‌های شهری در اجرای این پروژه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد

کد خبر 20108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز