مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پروژه پیاده راه سازی حد فاصل میدان ونک تا مترو میرداماد در اراضی عباس آباد اجرا می‌شود.

اتابکی مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد اظهار داشت: این مسیر پیاده رو به موازات بزرگراه حقانی و با هدف دسترسی آسان شهروندان به ایستگاه مترو میرداماد صورت می‌گیرد.

وی با تاکید برآنکه توسعه پیاه راه سازی در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد، گفت: این مسیر در واقع یکی از فضاهای تفرجگاهی است که در اراضی عباس آباد ایجاد خواهد شد و مسیر ویژه ای نیز برای دوچرخه سواران در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران وی افزود: متاسفانه تا کنون تنها گسترش خیابان ها و مسیرهای سواره رو در دستور کار شهرداری تهران قرار داشته و پیاده روها کمتر مورد توجه قرار گرفته است اما با توجه به ضرورت ایجاد مسیر های پیاده رو و تفرجگاهی چندین پروژه با این هدف در اراضی عباس آباد اجرا خواهد شد.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: مساحت اراضی عباس آباد حدود 550 هکتار است که بر اساس مصوبه سال 85 برای اجرای پروژه های فرهنگی و تفریحی در شهر تهران در نظر گرفته شده و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در صورت تامین اعتبارات طی 5 سال کلیه پروژه های این اراضی احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: مطالعات و طراحی پروژه پیاده راه سازی حدفاصل میدان ونک و ایستگاه مترو میرداماد آغاز شده و شایان ذکر است که در طول این مسیر مراکز خدماتی و رفاهی نیز ایجاد خواهد شد.

کد خبر 19645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز