گروه حوادث: داماد عصبانی به‌دنبال درگیری با پدر همسرش، آپارتمان محل سکونت آنها را به آتش کشید و باعث مجروح شدن 10نفر و خسارت 400میلیون تومانی شد.

حوادث آتش سوزی

ساعت 17:16سه‌شنبه گذشته آتش‌نشانان بندرعباس در جریان آتش‌سوزی آپارتمانی در منطقه نخل ناخدا قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. آتش پارکینگ و دو نقطه دیگر آپارتمان را در بر گرفته بود و چند نفر در طبقات بالایی ساختمان در میان دود و آتش گرفتار شده بودند.

آتش‌نشانان به سرعت عملیات نجات را شروع کردند. آنها 10نفر را که در این حادثه مصدوم شده بودند با استفاده از نردبان‌های مخصوص از داخل آپارتمان نجات و به بیمارستان انتقال دادند. سپس با حضور نیروهای کمکی و استفاده از تجهیزات ویژه، توانستند حریق را مهار کنند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که این آتش‌سوزی عمدی بوده و به‌دنبال درگیری یک مرد جوان و پدر همسرش رخ داده است. داماد عصبانی که خود بین مجروحان حادثه بود، پس از این درگیری، با استفاده از بنزین اقدام به آتش زدن سه نقطه آپارتمان ازجمله پارکینگ کرده و باعث واردشدن خسارات زیادی شده بود. این مرد که خودش در این حادثه دچار 90درصد سوختگی شده بود بعد از انتقال به بیمارستان، به‌دلیل شدت سوختگی به شهرستان یزد منتقل شد و در بیمارستان این شهر تحت درمان قرار گرفت.

براساس این گزارش در این حادثه علاوه بر ساختمان، سه دستگاه خودروی سوناتا، پراید و سمند نیز به‌طور کامل در آتش سوختند. کارشناسان آتش‌نشانی خسارت وارده در این حادثه را 400میلیون تومان برآورد کردند و این در حالی است که به غیراز عامل آتش سوزی، بقیه مصدومان حادثه دچار جراحات سطحی شده‌اند که در حال حاضر تحت درمان قرار دارند.

کد خبر 200650
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز