همشهری آنلاین: کشته و زخمی شدن 23 نفر بر اثر انفجار بمب در منطقه «هنگو» و یک کشته و هفت مجروح در انفجار بمب در شهر کراچی از رویدادهای اخیر پاکستان به شمار می‌رود.

به گزارش مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های پاکستانی گزارش دادند ظهر جمعه بر اثر انفجار بمب در یک ایست بازرسی در شمال غرب پاکستان، دست کم هشت نفر کشته و 15 فرد دیگر زخمی شدند.

گفته می‌شود که این بمب کنار جاده‌ای در نزدیکی یک ایست بازسی در منطقه «هنگو» منفجر شد و بسیاری از مغازه‌های اطراف محل حادثه ویران شدند.

نیروهای امنیتی، پلیس و تیم‌های امداد و نجات پس از این انفجار در محل حادثه حاضر شده و مجروحین را به بیمارستان‌های اطراف منتقل کردند.

نیروهای امنیتی عملیات خود را برای بازداشت عاملین این انفجار آغاز کرده‌اند. هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

شبکه تلویزیونی جئو پاکستان نیز گزارش داد که بر اثر انفجار یک بمب در شهر کراچی در جنوب این کشور، دست کم یک افسر پلیس کشته و هفت فرد دیگر زخمی شدند.

این حادثه ساعت 9:30 دقیقه صبح روی داد، زمانی که افسران پلیس با یک بمب کنار جاده‌ای در شهر کراچی پایتخت ایالت سند روبرو شدند.

این بمب با یک دستگاه کنترل از راه دور کنترل می‌شد. مجروحین به بیمارستان منتقل شدند و هنوز هیچ فردی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.

کد خبر 200615
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز